sjoelbak

• henk

weet iemand mischien waar ik een sjoelbak kan lenen,kopen of etc in de buurt van malia, cherchonisos. dit i.v.m een wedstrijd die we willen organiseren tussen hollanders en engelsen.

groetjes

• Xander

Ik heb dit toevallig een paar maanden uitgezocht met een Griek die een sjoelbak wilde hebben op Kreta.

Sjoelbakken zijn niet te koop op Kreta, en bij een Nederlandse internetwinkel lukt het bijna niet.

Ik heb 1 internetzaak gevonden die bereid was de sjoelbak naar Kreta te versturen, maar die wilde daar 200 euro voor rekenen (voor een sjoelbak die pakweg 80 euro kost).

Dat hebben we dus maar niet gedaan

Alle overige zaken wilden niet naar Griekenland verzenden.

• Wil

Ik neem toch aan dat er op Kreta genoeg timmermannen zitten voor wie het een fluitje van een cent is om een sjoelbak te maken ?

• K&A

Als iemand mij de juiste afmetingen toestuurd en hoeveel bakken er in produktie genomen kunnen worden bouw ik ze zo voor je miss wel leuke handel voor op Kreta 8-)

groetjes Kees.

• gerrari

Kees, kijk hier eens www.sjoelsport.nl/spelreglement

Succes

Gerrari

• Xander

@ Kees

Als jij ze gaat bouwen heb ik in ieder geval al één klant voor je !

Maar je hebt wel gelijk, zo moeilijk kan het niet zijn om zo'n ding te maken.

Dus zeg maar als je de afmetingen nodig hebt, dan meet ik de mijne even precies op.

Paar fotootjes erbij en dan kan je aan de slag.

• gerrari

Ik zie dat de link hierboven niet werkt, maar via google pak ik hem wel.

Vergeet te vermelden dat octrooi aanvragen geen zin heeft, maar verwacht toch wel dat binnenkort sjoelen, na basketbal de favoriete sport wordt in Greece.:D

Gerrari

• K&A

Beste mensen waarom niet, ben in staat om mijn eigen huis te bouwen dus sjoelbakken moet ook lukken laat het maar weten als de belangstelling serieus is en of voor andere dingen.

groetjes kees

• tom

Afhankelijk van de prijs ,doe ik ook wel mee.

• Xander

Link van Gerrari werkt bij mij niet.

Deze wel (hoop ik)

http://www.sjoelsport.nl/200806Spelreglement.pdf