Diana op TV

• Gradus

Vanavond komt Diana met haar ezeltje op tv. Allemaal kijken.

• ernesto2

Bedoel je Mark of dafne. wij gaan zeker kijken hoe ons nicht overkomt op tv. zijn er helemaal klaar voor.

• Diana

Ja, ben benieuwd, aan al mijn mails, smsjes, krabbels overal, telefoontjes, reacties op straat gaat volgens mij heel Nederland kijken.

Zijn zeer benieuwd, hebben zojuist nog even gesmst met Jasper (regisseur) ( en ja camera man van die van Nu we er toch zijn) Hij is ook zeer benieuwd, na het progamma gaan we effe bellen.

En wat betreft die ezel, ik hou van ezels, of dat nu Mark is of Daphne, dat maakt niet uit.

We zitten vol spanning te wachten, hoe ze de montage hebben gemaakt van 4 en half uur opname.

Veel kijkplezier allemaal

• Gradus

Geweldig Diana. Er sprak alle liefde uit die je voor het ezeltje hebt. Ook heel goed gebracht.

• Dien

Hallo Diana heb gekeken vond het een mooie opname en heb genoten hoe je met passie er over verteld en laat de mensen kletsen het zijn hele lieve schatjes de ezels knap van je hoor.

• GvE

En Diana dat kijk plezier heb ik zeker gehad.

Heerlijk om die beelden te zien hoe jij en de ezel goede maatjes met elkaar zijn.

……Ach je moet maar zo denken ‘ mensen die tijd nemen om gevoelens te voelen zijn gelukkiger ’ en dat geluk straalde jij helemaal uit!!

Weet niet of ezels lichaamstaal hebben??………….maar ik meende het wel te zien;-)

Bepaalde gevoelens zijn niet onder woorden te brengen en daarom vaak voor een ander ook zo moeilijk te begrijpen….

Groetjes,

Gerry

• Diana

Bedankt voor jullie leuke reactie's.

Ik vond het ook erg leuk om te zien en heb ook genoten.

Ja, ezels hebben lichaamstaal. Helaas had Daphne haar dag niet en was ze aardig overdondert door al die mensen, ze was erg onrustig. Daarom moest ik ook even op haar mopperen. Ze trok mij bijna een arm uit de kom. Maar gelukkig ging het snel weer beter, hoewel ze niet haar eigen was, dat was wel jammer.

Maar ondanks dat heb ik het een mooie uitzending gevonden en hebben ze het geheel leuk neergezet.

Op mijn eigen site is nog het een en ander te lezen over achter de schermen en ook een filmpje wat je niet hebt gezien op tv.

Nogmaals bedankt.

Groetjes Diana

• mysteriousgirl601

diana

We hebben genoten van de uitzending(ik had de datum speciaal in m"n agenda gezet,en goed aan gekruisd in de tv gids)zodat we het niet konden vergeten.Het is een leuke reportage geworden!(je moet altijd maar afwachten ,wat ze gaan monteren) alles is goed en duidelijk over gekomen.Je liefde voor de ezels is goed overgekomen.groetjes.

• GvE

Jij bedankt Diana!! voor je enthousiaste, gezellige en open manier van schrijven.

Heb werkelijk genoten van(bijna) alles wat ik op je site tegen kwam.

Behalve het dierenleed dan…..

Jullie doen goed werk voor de dieren op Kreta, Chapeu!!!

Kwam in je webwinkeltje ook nog een boek tegen waar ik al lang naar opzoek was en heb het natuurlijk meteen besteld, Vlaai en ander Limburgs gebak…..mmmmm.

Groetjes,

Gerry

• Diana

Hoi Gerry,

Bedankt voor je mailtje en dat je hebt genoten van de verhalen.

Ja, het dierenleed het zal er altijd blijven, net als veel ander leed.

Bedankt voor je bestelling, het komt eraan.

Groetjes Diana