POLL: Wat is je favoriete Griekse eiland

• Arthur

Kalymnos

• Piet Kruisenga

Quote “Een nieuwe poll op kreta.startpagina.nl en een aantal andere Griekse startpagina's:” Einde quote

Ik zie deze poll anders niet op de prikpagina's van b.v. de Peloponessos, Kythira, Pilion, Kefalonia om maar een paar te noemen. Waarom niet. Anders gaat iedereen op Kreta stemmen als je het op de kreta prikpagina zet en dat is niet zinvol, lijkt mij.

Mijn favoriete Griekse eiland is in ieder geval Chios.

• GvE

Van de Griekse eilanden ken ik alleen het mooie Thassos, waar bij mij de vonk over sloeg voor Griekenland .

Nog geen jaar later genoten wij van het schiereiland Pilion.

Weer een jaar later leerden wij The Wonderful West kennen op Kreta.

En toen wist ik het zeker! Dit ‘' Kreta virus ’' gaat nooit meer over!!!

Groetjes, Gerry

• Magda

Na zo'n 25 Griekse eilanden en het vaste land te hebben bezocht blijft nog steeds KRITI op nr. 1 staan….vooral in voor- en najaar! Afwisselend…zon, zee, strand…prachtige natuur…vriendelijke mensen. Het eiland heeft ons gepakt en… nooit meer losgelaten!!!

• Xander

Na eerst ouwerwets met de rugzak te hebben ‘ge-islandhopt’ en een paar keer het vaste land te hebben bezocht, ben ik inmiddels in bijna 30 jaar een keer of 50 op Kreta geweest……

En wat mij betreft volgen er nog vele keren !

• hein

Sinds onze eerste vakantie naar Kreta( we zijn er nu al 11 maal geweest) : KRETA

• Dien

Wij komen er al zo,n 16 jaar op Kreta en het verveeld nooit iedere keer zien we weer wat nieuws

• Sandra

Nadat eerst Samos, Lesbos en de Griekse invloeden op Cyprus -alhoewel dit een zelfstandig land is- een onuitwisbare indruk hadden achtergelaten, zijn we nu al een paar jaar helemaal verknocht aan Kreta. Staat ook dit jaar weer op de planning, liefst meerdere keren :)

• arzubel

En waar logeren jullie op jullie favoriete eiland? Och ja, deze vraag mag niet want daar komt reklame van.