Zijn er ook scootmobiels te huur op Kreta voor gehandicapten en ouderen?
Kreta is niet echt rolstoel/rollatorvriendelijk. Hoge stoepen, géén stoepen, halve stoepen, diepe gaten in stoep/weg. Maar als je een reisgenoot bij je hebt die je af en toe een handje kan helpen kom je vast een heel eind. Met een scootmobiel zal je denk ik gewoon op de weg rijden, dat zal wel lukken. Ik kan me alleen niet voorstellen dat ze daar te huur zijn.
Dag Marieke,
Wij komen regelmatig (vorig jaar 8 keer) in Rethymno.. Men is de stad erg rolstoelgebruiksvriendelijk aan het maken, brede trotoirs met goede plekken om er af en er op te komen. Mijn ex-buren aldaar hadden beiden een scootmobiel waarmee ze naar de stad gingen ….toch zo.n dikke 7 km van de stad.. (ayios Dimitrios).
Verder soms op zijn Grieks rijden hé…in een goeie verstandhouding elkaar de ruime geven…Ik zou er geen punt van maken… of scootmobiels te huur zijn denk ik niet..het is toch een aangepast vervoermiddel hé…
Succes…
Ik vloog afgelopen jaar (sept 2008)gewoon met transavia terug naar nederland,en naast mij op de eerste rij zat een meneer die had zijn eigen scootmobiel meegenomen op vakantie naar kreta (vanwege zijn ziekte MS).Dus het blijkt wel te kunnen om hem mee te nemen.Ik zou eerst eens informeren bij de luchtvaartmaatschappij.mvrgr
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?