rellen op kreta -> invloed op vluchtverkeer?

• Arthur

En daarom staat er altijd dit achter zo,n bericht

, dus in het vervolg beter lezen of een bril kopen jong en dan pas schelden.

grz Arthur

• Andre

Dank je Arthur dat jij mij wel begrijpt. Even voor Alex: Schelden doet geen pijn en zal me ook aan me reet roesten. Maar speciaal voor jou: Ik wou dat wij zo'n “kloten volk” waren. Hier gebeurt gewoon helemaal niks als we het niet met de regering eens zijn. Hier zijn het allemaal ja knikkers. In Griekenland bv niet. Als ze het er daar niet mee eens zijn …. hup plat die handel. (zie je ook veel in frankrijk). Heerlijk zo'n volk wat direct handelt. ( en dan sluit ik de rellen even buiten OK?)

Gr Andre

• loes

André,

Dat jij een kort lontje hebt is genoegzaam bekend hoor.

Je reactie bij het rellen-topic en ook weer hier zijn daar de zoveelste voorbeelden van .

Ik vind je een aardige vent en je vrouw een leuke meid, maar denk eerst eens goed na voor je reageert.

Ik denk dat als jij/jullie nog steeds van plan bent/zijn om naar Kreta te vertrekken en daar een eigen zaakje op te zetten, dat je houding en je geduld best zullen dienen te veranderen. Oftewel: een langer lontje heb je in het leven wel nodig en zeker in het leven op Kreta.

Wanneer zien we je op het Binnenhof om te demonstreren of wanneer lezen we je oproep tot een demonstratie?

Loes

• Andre

Loes,

Ik heb geen kort lontje maar ben gewoon direct, een kort lontje heeft wel degene die mij uitscheld. Ik wil best een oproep plaatsen hoor loesje alleen krijg ik dan het volgende probleem:

De politie heeft dinsdag een 32-jarige man uit Hellevoetsluis aangehouden omdat hij een oproep had gedaan tot het afsluiten van de snelweg A15 naar de haven van Rotterdam. Dat heeft de politie vrijdag bekendgemaakt. De man riep via de website Hyves op tot afsluiting van de snelweg om te protesteren tegen de volgens hem hoge belastingen in Nederland.

De man wordt vervolgd voor opruiing. Hij is in afwachting van verdere vervolging op vrije voeten gesteld. Volgens het Openbaar Ministerie kan de man maximaal vijf jaar celstraf en een boete van 16.750 euro krijgen.

En die tijd en geld besteed ik liever aan wat anders

Gr Andre

• loes

maar loes, jij durft;-) andre demonstreren op het binnenhof:? hij is geen anarchist of links!

• connie

sorry loes, weet niet wat er mis ging, maar op de een of andere manier heb ik onder jouw naam bovenstaande geschreven. was echt niet de bedoeling.

• Andre

:-) nee Connie ik ben niet links en zeker geen anarchist ( en nee ben ook niet rechts)

• diny

wat een toestand allemaal in Griekenland maar vind het wel goed dat ze meteen actie ondernemen,hier (Nederland)duurt het maanden voor er echt gedemonstreerd word

groetjes vanuit het koude landje