Wij gaan dit jaar naar alle waarschijnlijkheid naar Aparthotel Creta Palm in Chanis. Het is de bedoeling dat we voor maandag 15 juni gaan boeken. Mijn vraag is nu wat waren vorig de vertrektijden vanaf Schiphol naar Chani.
Ekke,
Over Creta Palm en vertektijden van het vliegtuig kan ik je niks vertellen, maar ik vind het wel grappig, dat je naar Kreta wilt gaan :
Dít jaar ging je, net als wij, op 30 sept. naar Lesbos, en nu hebben we geboekt voor 3 weken Kreta, v.a. 12 juni.
Alvast een prettige vakantie toegewenst, al moeten we het voorlopig nog met de voorpret doen.
Wij zaten in Villa Molyvos Hills, dat zo'n 1500m. boven Molyvos ligt, aan de weg naar Vafios. Een prachtig, goed verzorgd app.complex. Lekker rustig, met uitzicht over Molyvos. Is ons prima bevallen, maar willen nu toch graag weer een ander eiland gaan bekijken. Zijn hiervóór op Chios en Karpathos geweest. Maar ik denk, dat we voor Kreta wel méér dan 1 vakantie nodig zullen hebben, omdat dat zo enorm groot is.
We zien wel.
Het wordt voor ons de 3e keer naar Kreta. De eerste twee keren zaten we in Koutouloufari. Verder zijn op Kos, Kefalonia en 2 keer op Lesbos de eerste keer in Eftalou app. Panselinos en de tweede keer in Anaxos bij Harris. Dit jaar willen we de andere kant van Kreta bekijken. Het schijnt daar erg mooi te zijn aan die kant van het eiland.
het is onwaarschijnlijk dat de vertrektijden van dit jaar hetzelfde zijn als die van vorig jaar.
Als je steeds naar de vertrektijden kijkt, als er na Chania gevlogen wordt, dan weet je op welk tijdstip er toestellen vertrekken echter op jouw vertrekdag kan het heel erg druk zijn en dat er nog een extra vliegtuig gaat.
Conclusie, je kan nooit van te voren zien wanneer je vertrekt.
Zelfs als je de vluchttijden al heb ontvangen is er nog niets zeker.
fijne dag,
Adrie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?