rellen op Kreta?

• Addy

Heeft iemand iets gemerkt van rellen op Kreta? Volgens de krant moeten die er -naar aanleiding van de dood van 15 jarige jongen in Athene - zijn geweest??

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2738598/__Rellen_na_doodschieten_jongen__.html?p=3,1

• Andre

Ik lees wel dat er demonstraties zijn geweest alleen geen rellen?

• Diny

Gisteravond op het journaal gezien van de rellen vanmorgen op de radio was het vannacht ook weer 34 gewonden waarvan een ernstig

• Ivan

Een ware veldslag tussen demonstranten (lees anarchisten) en de politie in het centrum van Athene, met heel wat uitgebrande winkels en wagens tot gevolg. Winkels die niet uitgebrand waren, werden dan maar geplunderd….Dit naar aanleiding van een door de politie doodgeschoten 15-jarige jongen. Deze laatste maakte deel uit van een groep jongeren die een politie patrouille aanvielen. Over het waarom hiervan is nog niets bekend…Hoogstwaarschijnlijk gaat het om de zoveelste uit de hand gelopen betoging….

Er was ook sprake van rellen in Thessaloniki en Chania.

Ivan

• jackie

In Chania zijn wat relletjes geweest bij de Agora. Er zijn van een aantal banken/winkels ruiten vernield.

• K&A

Goede middag.

Ik zie hier nu helemaal het nut van in om op een prikbord een discussie te voeren over dit soort gebeurtenissen.

Alle informatie krijg je uitgebreid gepresenteerd in de media en het is niet meer als het napraten van die berichtgeving.

Denk niet dat een prikbord over kreta een plek is waar je dit soort onderwerpen die bijna geheel buiten kreta afspelen de plek is om daar over te babbelen of is het de zucht naar sensatie om het wel te doen.

fijne dag verder Kees

• Henkjan

Hallo Allen,

Ik hoorde op het nieuws dat er ook rellen waren in zuid-Kreta maar in welke plaatsen werd er niet bij gezegd.

Waarom er wordt gedemonstreerd is mij ook niet helemaal duideliijk.

Wie weet hier meer van.K&A schreef:

>

> Goede middag.

>

> Ik zie hier nu helemaal het nut van in om op een prikbord een

> discussie te voeren over dit soort gebeurtenissen.

>

> Alle informatie krijg je uitgebreid gepresenteerd in de media

> en het is niet meer als het napraten van die berichtgeving.

>

> Denk niet dat een prikbord over kreta een plek is waar je dit

> soort onderwerpen die bijna geheel buiten kreta afspelen de

> plek is om daar over te babbelen of is het de zucht naar

> sensatie om het wel te doen.

>

> fijne dag verder Kees

• Patrick van Zundert

Dit prikbord is voor alle onderwerpen over kreta. Aangezien er ook relletjes op Kreta zouden zijn zie ik geen reden waarom deze discussie hier niet gehouden zou mogen worden.

• Bart

'Alle informatie krijg je uitgebreid gepresenteerd in de media en het is niet meer als het napraten van die berichtgeving', schrijf je.

Ja Kees, en wat is daar mis mee?

Naast Sint Nikolaas en zijn Zwarte Pieten….., zijn dit óók zaken die Griekenland en daarmee Kreta, aangaan.

Prettige dag verder.

• K&A

hoi Patrick, ik zeg niet dat deze discussie niet mag op dit prikbord ik vraag me af wat het nut is, terwijl er de hele dag overal genoeg info vanuit de media komt.

Dat is mijn mening en die mag ik dan ook ventileren, er is al genoeg ellende in de wereld en door het vertonen van de beelden waait het uit over heel europa en dat vind ik jammer.

de meeste relschoppers weten waarschijnlijk niet eens waar het over gaat

Fijne avond verder

Kees