Lefka ori

• chris

Over twee weken gaan we weer naar ons appartment op kreta. We hebben prachtig uitzicht op de Lefka ori . Kan iemand vertellen of er al sneeuw ligt?

• van dinter

nee dat weet ik niet maar in brabant genoeg wil iedereen op kreta een fyne st nicolaas wensen groetjes wies

• K&A

Hoi

Het is zelfs aan de noordkust overdag nog ruim boven de twintig graden en in de avond blijft het heerlijk op onze veranda, dus jammer maar zelfs op de hoogste punten van kreta geen sneeuwvlok te bekennen.

als het zo doorgaat vieren we de kerst maar op de veranda in de korte broek 8-)

Groetjes en fijn weekend Kees

• Twan

En ook in Brabant alleen maar regen.

• Dik

Hallo

Nou vanaf Perama kan je al een week een héé'l klein beetje sneeuw zien liggen op de noordhelling van de Psiloitis, en nog niet eens op de top, maar daaronder.

Gr. Dik

• chris

Nou ja, wij komen pas op 23 dec. aan, dus er kan nog veel veranderen.

• Henk

Hallo Chris,

Heerlijk vooruitzicht…..

Ik kijk vanuit de woonkamer op Akrotiri direct op het Lefka Ori en zie nog helemaal geen sneeuw liggen op de toppen. Het is tamelijk warm op dit moment.

Veel plezier tijdens je vakantie.

Henk

• chris

Dankjewel. We zijn dan bijna buren, ik zit op de apokoronas.

• Natassa

Ik vertrek ook over 2,5 week voor een tijdje en hoop dat het weer blijft meezitten, ben wel toe aan wat aangenamere temperaturen.

• Bart

Goh….., jij bent toch maar een bofkont Kees! 8-)

Fijne dag verder