Nieuw prikbord

• Patrick van Zundert

De voordelen moet ik zelf ook nog uitzoeken.

Moeten …. ja…Startpagina bepaalt de techniek en er komt (vrij snel) een moment dat alle prikborden overgaan.

• Wilma

Moeten …. ja…Startpagina bepaalt de techniek en er komt (vrij snel) een moment dat alle prikborden overgaan.

Hoe bedoel je dat?

• Patrick van Zundert

Wilma schreef:

>

> Moeten …. ja…Startpagina bepaalt de techniek en er komt

> (vrij snel) een moment dat alle prikborden overgaan.

>

> Hoe bedoel je dat?

Alle techniek wordt door Startpagina.nl verzorgd, ik als beheerder maak daar gebruik van. Zoals met alles wat Startpagina aan veranderingen doorvoert is er eerst een fase dat je vrijwillig overstapt naar “het nieuwe” en komt er een moment dat Startpagina de rest die nog niet overgestapt is in één klap (aangekondigd) omzet.

Ik heb nu dus 2 opties:

- nu overstappen en bugs tegenkomen

- wachten tot de grote omzetting

Ben met 2 prikborden overgegaan deze week: antwerpen en parfum

moet er zelf nog echt aan wennen.

• Xander

Ik heb nog even zitten kijken op de Antwerpen pagina.

Je kan op het nieuwe prikbord wel je tekst opmaken en nog meer.

Dat vind wel een forse vooruitgang !

En aan de overige veranderingen wen je in no time denk ik.

Dat met die mogelijke bugs is wel een punt. Als we door (te) snel overgaan ineens een forum met bugs er in hebben kunnen we beter even wachten. Maar ik kan toch aannemen dat jij (Patrick) daar ervaring mee hebt op de andere forums die inmiddels wel op de nieuwe techniek draaien ?

• Wilma

,,Je kan op het nieuwe prikbord wel je tekst opmaken en nog meer.

Dat vind wel een forse vooruitgang !,,

————————————————————————————————————————-

Hi Xander,

de tekst opmaken kan toch ook op de oude pagina!!

En aan die veranderingen zullen we ,,mischien wel wennen in de loop der tijd, maar

ik denk wel dat er veel mensen gaan afhaken.,, de tijd zal het leren, ,ongetwijfeld zullen er mischien wel nieuwe voor terug komen

GroetjesWilma

• Xander

“de tekst opmaken kan toch ook op de oude pagina!!”

Ik zit toch al een fors aantal jaren op dit forum, maar dat heb ik nooit geweten !

Hoe doe je dat dan (op een simpele manier ?)

• Patrick van Zundert

Xander schreef:

>

> “de tekst opmaken kan toch ook op de oude pagina!!”

>

> Ik zit toch al een fors aantal jaren op dit forum, maar dat

> heb ik nooit geweten !

> Hoe doe je dat dan (op een simpele manier ?)

In http://kreta.prikpagina.nl/faq.php?f=1493 staat hoe je letters vet kunt maken en zo.

• Patrick van Zundert

Xander schreef:

> Dat met die mogelijke bugs is wel een punt. Als we door (te)

> snel overgaan ineens een forum met bugs er in hebben kunnen

> we beter even wachten. Maar ik kan toch aannemen dat jij

> (Patrick) daar ervaring mee hebt op de andere forums die

> inmiddels wel op de nieuwe techniek draaien ?

Ben er mee bezig. Wil wel een tijdje (paar weken) testen voor ik een conclusie trek.

Eerste indruk is dat er voor de gebruiker meer mogelijkheden zijn. Als je inlogt kun je kijken in welke topics je actief bent en kun je een vaste handtekening toevoegen.

Verder zijn er de extra opmaakopties en wat heel handig is denk ik het feit dat topics getoond worden in volgorde van activiteit.

• Xander

…wat heel handig is denk ik het feit dat topics getoond worden in volgorde van activiteit..

Dit is echt superhandig.

Het leidt ook tot minder nieuwe topics omdat je een oud topic, door er een nieuw bericht in te posten, weer bovenaan zet. Iedereen kan dus meteen zien dat er een reactie is op een oud item. En dat zie je op ons huidige forum lastig. Je moet immers altijd terug naar de plaats waar het staat. En als dat op een voorgaande pagina is, ziet niemand dat.

En (mede) daardoor maken we over hetzelfde onderwerp steeds weer een nieuw topic aan.

Ik zit ook op andere (buitenlandse) fora over Kreta, en daar werkt het ook zo.

Helemaal goed !

• Wilma

,,Iedereen kan dus meteen zien dat er een reactie is op een oud item. En dat zie je op ons huidige forum lastig. Je moet immers altijd terug naar de plaats waar het staat. En als dat op een voorgaande pagina is, ziet niemand dat.,,

Xander , aan de rechterkant van de Kreta.startpagina zie je: ,,Actueel op prikbord,,

Daarop kan je ook zien of er een berichtje op een oude topic is gekomen;)

Actueel op prikbord

1 * Foto's sinterklaasintocht(en) (12 reacties)

2 * Vereniging ‘Het Klokhuis’ Kreta (11 reacties)

3 * Nieuw prikbord (19 reacties)

4 * promoties bij reisagentschappen (5 reacties)

5 * Prijzen Kreta 2009 (8 reacties)