Wie staat er nu op mijn dak!!

• K&A

Beste prikkers kom ik vanmiddag bij onze shop om het vrouwtje op te halen tref ik dit aan was ff schrikken hoor, wil hij ook nog met het vrouwtje op de foto

Maar het is toch wel een ervaring op zwarte piet op kreta tegen te komen hij vertelde ook nog dat sinterklaas zondag 30 November ook komt in gouves in de bull met een heeeeeleboel kinderen dus mensen op Kreta kom dat meemaken het feest begint om 12 uur in de middag.

Groetjes van het eiland waar zwarte piet de boel onveilig maakt ha ha

• Henk

En wat denk je……

Sinterklaas heeft net zijn middagdutje gedaan in Souda. Net wakker en dan hup voor de camera. Afijn, als je haar maar goed zit.

Sint komt hier in Chania aan op 6 december en zal op de school de kindertjes ontvangen. Jullie ook veel plezier met het Sinterklaasfeest aan de andere kant van het eiland.

Sint.

• K&A

Beste prikkers hierbij moet ik van piet even iets rechtzetten anders staan er misschien veeeeel mensen te wachten in de brandende Kreta zon, Sinterklaas komt pas om 14.00 uur aan in de bull in gouves.

Ik hoop dat hij nu wel te vreden is

fijne avond verder

• Streepje

Nou da's echt vreemd dat één van de grootste, sterker nog de grootste tegenstanders van (sluik)reclame op dit prikbord, hier een kleurige foto plaatst van z'n kleurige kralenwinkeltje! Voor het zelde had zwarte Piet ook op een andere lokatie kunnen worden gekiekt!

• Patrick van Zundert

Sinterklaas laat de biezjoeterietjes dus dit jaar uit Kreta komen ;-)

Stuur je de inkooppiet wel op tijd terug naar Nederland?

• K&A

Beste streepje wees een flinke man of vrouw en prik onder je eigen naam dan kan zwarte piet je beter een antwoord geven of durf je dat niet flauw hoor :-)

fijne dag verder

Kees

• Patrick

Kralenwinkeltje?? Het gaat hier om hoogwaardige handgemaakte accessoires. parfum van zeer goede kwaliteit, en een uitstekende make-up lijn. En wat dacht je van de unieke bedrukkingen op t-shirts, tassen, tegels, klokken en zo meer. Dit laatste ook weer ontworpen door creatieve mensen. Blijkbaar toch iets meer dan zomaar een kralenwinkeltje?

Vriendelijke groet,

Verschueren Patrick

B-Younique Group eigenaar.

• Bart

Nou, K&A ik vind dat ‘Streepje’ toch eigenlijk wel een puntje heeft.

Want als ik nu tussen de reacties lees dat de kennelijke eigenaar en/of belanghebbende van jouw ‘kralenwinkeltje’: de ‘B-Younique Group’, kennelijk geirriteerd reageert, dan kan je toch wel spreken over reclame voor kralen? Maar misschien zie ik het allemaal verkeerd

Rustige avond verder.

• Bart

Sorry K&A, weer te snel gelezen. Het zijn volgens Patrick2 dus niet alleen maar kralen, ook:

'hoogwaardige handgemaakte accessoires. parfum van zeer goede kwaliteit, en een uitstekende make-up lijn. En wat dacht je van de unieke bedrukkingen op t-shirts, tassen, tegels, klokken en zo meer. Dit laatste ook weer ontworpen door creatieve mensen'

Dit heeft volgens mij toch echt niets meer te maken met ons aller Zwarte Piet op Kreta?

Fijne avond verder.

• Pol

Streepie waar kan ik die kralen zien in de foto, of mis ik iets hier ?