Goedkope vliegtickets

• Wil

Tsja, ik hoef geen eten op zo'n korte vlucht en heb dan liever een betrouwbare maatschappij met nieuwe toestellen. Maar als veiligheid geen prioriteit heeft en de belabberde logistiek van Corendeon niet belangrijk voor je is kun je hier inderdaad misschien wel eens enkele tientjes besparen.

• Isa

Voor de mensen die ook uit België (brussel, eventueel Oostende of Luik) kunnen vertrekken, zijn er voor het ogenblik (ik denk tot 25 november) redelijk wat vluchten aan 99 euro de enkele vlucht bij thomas cook (www.thomascook.be), dit natuurlijk voor vluchten in het laagseizoen, zowel voor Heraklion, als (in mindere mate) Chania).

• Anita

het is voor 2 personen,

daarom durfde ik het haast niet te zeggen….

• Sandra

Met Aegean vlieg je toch altijd via Athene? Ben je bijna 2x zolang onderweg, het is maar wat je wilt. Vliegen via Eindhoven met Transavia is voor ons toch het aangenaamste, 10 minuten vanuit huis naar het vliegveld, waar je ook geen 2 uur vantevoren hoeft in te checken. Kost ruim een half dagje :) Heb er alweer zo'n zin in, maar ja eerst hier de winter nog doorbikkelen.

• Anita

het valt deze keer wel mee,

start is 13.00 uur en wij landen om 19.00 uur in Heraklion.

5 uurtjes dus.

Wij weten natuurlijk niet of de tijden zo blijven.

Dat is altijd een verrassing.

• Patrick van Zundert

Dat is inderdaad goedkoop. Lijken wel ouderwetse prijzen zoals we ze hier in Nederland ook ooit hadden :-(