Waar moet ik heen op kreta

• Ernest

Wij willen volgend jaar kreta bezoeken gezin met 2 dochters 13 en 16 dan. Zoeken wat in augustus houden niet van disco,s en lawaai vooral s,nachts.

zijn op zoek naar een appartement family van ons komt al jaren op Kreta maar de mening van andere stellen wij zeer op prijs. Dus iedereen die wat weet rustige plaaats maar wel veel restaurantjes en wat normaal vertier in de avond daarvan is de reactie van harte welkom bvd.

• Patrick van Zundert

In ieder geval wegblijven uit Chersonissos en Malia!

Tips die je ook van anderen ongetwijfeld zult gaan krijgen:

Chania

Agios Nikolaos

Rethymnon

… wie vult aan?

• Jenny

Hallo Ernest,

Wij zijn verleden maand naar Platanes vlakbij Rethymnon geweest. Verbleven daar in Marino's Beach. Heerlijk appartement, aan het strand en aan een wandelpad gelegen. Doorgaande weg ligt ong. 100 meter verderop. Helemaal geen last van het verkeer gehad. Wij verbleven in een tweekamer appartement. Ruime kamers en een heerlijk ruim overdekt balkon. In de grote, schaduwrijke tuin, waar het strand aan grenst, ligt een groot zwembad, zeker voor dit appartement. Ontbijt goed verzorgd, maar wel eenvoudig. In het dorp zijn volop leuke restaurantjes. Ook het restaurant van Marino's, wat aan het strand ligt, is fantastisch. Met de bus, die aan de doorgaande weg stopt, binnen een kwartier in het centrum van Rethymnon. Zeker ook de moeite waard om te bezoeken! Marino's Beach heeft geen recreatieteam, dus geen geschreeuw aan het zwembad. Kijk maar eens op vakantiereiswijzer.nl. Veel enthousiaste reacties!! Platanes zelf heeft eigenlijk maar één doorgaande weg, waar verschillende winkeltjes, terrasjes en restaurantjes aan liggen. Er zijn een paar supermarktjes en zelfs een Lidl.

Succes met het kiezen van een leuke bestemming. Wij waren dit jaar voor het eerst naar Kreta en het is ons prima bevallen in Platanes!!!!

• victoria

Ooit gedacht aan Sitia in het oosten ? Véééér van de drukte, zat restaurants, rustig strand, veel winkels. Wij wonen daar in de buurt dus als je goede taverne's of een appartement wil weten !

• connie10

Wat denk je hier van?? appartementen aan het strand. alles is een beetje kneuterig, daardoor erg gezellig. alles kleinschalig.

http://www.geocities.com/~minico/crete2000/makrigialos.htm

Makrigialos ligt in zuid-oosten van Kreta.

• Ernest

Bedankt voor je uitgebreiden reactie hier kan ik wat mee.

P.S me welke reisorganisatie ben je geweest?

• Ernest

Bedankt voor de goede tips allemaal.

• Marian

hoe kan ik jou bereiken Victoria??

• victoria

erna@gmail.com

• Marcel

Klopt jou mail Victoria?

Ik heb geprobeerd jou een mail te sturen maar hij komt terug.

gr,

Marcel