prijzen al bekend 2009!!!

• mysteriousgirl601

Het is al wel wat vroeg,maar er zijn nu al prijzen bekend voor 2009.Wij hebben alweer geboekt voor 12d koutouloufari,in mei 2009.Een heerlijk vooruitzicht.mvrgr

• John

Hoi,

Bij welke reis organisatie.

Gr John

• nancy

Sunweb en Jiba.

• Patrick van Zundert

Het ziet er naar uit dat de meeste organisaties hun Kreta aanbod al ruim voor de Kerst online hebben en in de schappen hebben bij de reisburo's.

De verwachting is dat het aantal vroegboekers dit jaar minder zal zijn, vandaar dat iedereen vroeg hun stuk van de taart wil hebben ;-)

• mysteriousgirl601

Bij Jiba geboekt,het is voor het hele jaar 2009 al bekend.

Ik kreeg gisteren een meel van Jiba,dat als je nu boekt voor 2009 je een korting krijgt van E 70.00.(Is toch weer mooi meegenomen.).

(alvast sorry Patrick ,ik wist niet zeker of ik de naam mocht noemen van de reisorganisatie)

• Patrick van Zundert

mysteriousgirl601 schreef:

> (alvast sorry Patrick ,ik wist niet zeker of ik de naam mocht

> noemen van de reisorganisatie)

Zover ik weet ben je niet van Jiba, dus geen probleem.

• lucy

Ja, wij kregen die vroegboekaanbieding ook van Sunweb gisteren.

Maar jammer genoeg voor ons staat nog niet hun hele programma op de site, pas vanaf 1 december en dan is net deze actie gestopt. Wij hebben voor juli Matala in het zuiden op het oog. Hoop dat ze dit nog aanbieden.

Maar ja, aan de andere kant, de vroegboekkorting geldt niet in combinatie met andere acties, je kunt dan bijv. geen rentepunten inleveren. Dit deden wij vorig jaar toen we voor het eerst met deze touroperator gingen. Dus maakt voor ons niet echt zoveel uit.

Leuk hè, al die voorpret voor de zomer nu alvast. Deze zomer naar Lesbos geweest, maar het zuiden van Kreta trekt ook, 2 jr geleden in Plakias geweest, ook heerlijk daar!!

Waar gaan jullie naar toe? ben wel benieuwd naar de reisplannen van de prikkers hier!

• Patrick van Zundert

Wat mij bij andere bestemmingen van Jiba opviel was dat er accommodaties zijn waar al VOL bijstaat. Dus gewoon niet te boeken……

• Wilma

Wat bij mij opviel was bij,, ROSS ,, dat 1 appartement ruim 150 euries pp duurder was en 1ap.75 euries _.pp- vergeleken met vorig jaar!! schandalig!! (57,- brandstoftoeslag , en de olieprijzen zijn behoorlijk aan het zakken!!!!) Dussss toch maar verder kijken denk ik en anders maar niet deze keer naar Kreta, jammer maar het kan ook TE gek!

• Petros

Bij welk appt was dat ? Goed opletten wat betreft de prijzen, want wij hebben ook een appt ontdekt die, in vergelijking met de prijs van 2004 (!!) slechts 15 Euro duurder is geworden. Andere appt zijn, in vergelijking met dezelde periode 2008, ook niet spectaculair in prijs verhoogd.

En de prijzen van RH zijn alle inclusief de kosten, ook de 11,25 p.p., die nu betaald moet worden aan de ordinaire belastingverhoging, die de regering (nep)mileuheffing noemt. Wat betreft de olieprijs: die zijn inderdaad nu aan het zakken, maar de olieprijzen is een lange termijn kwestie en de prijzen hebben een na-ijleffect van minimaal een half jaar. Dus je betaalt nu de prijs van de olie van zoals die ongeveer 6 maanden terug was.

Even een rekenvoorbeeld. Stel je kiest een appt voor twee weken en voor twee personen. Verblijf in de maanden mei, juni, september. Dus NIET in het hoogseizoen juli/aug. Als je alle kosten uit de reissom haalt (totaal 113,25 Euro p.p.) kom je uit op ongeveer 600 Euro p.p. in een studio (je leeft toch buiten !). Daar moet de reisorganisator het voor doen. De vlucht betalen heen en weer, 14 dagen verblijf in acco en dan moet de reisorganisator en de accoverstrekker er ook nog iets aan verdienen. Het is maar hoe je het bekijkt.

En een krantenwijkje nemen lost al heel veel op (grapje !).