second home beurs

• AdJ

Ik ben een paar weken geleden naar de second home beurs in Utrecht geweest.

Ik wilde inderdaad ook informatie over wonen op Kreta. Nu is er op zo'n beurs nooit zo heel veel over Griekenland, maar inderdaad bij Elxis kun je prima informatie winnen.

Ik kwam ook een nieuwe site tegen die op de beurs werd geintroduceerd. Als je op zoek bent naar een huis of vakantie woning is dit een leuke aanrader!

www.zoekuwtweedehuis.nl

• de jong

hoi hoi ik kom al 4 jaar op deze beurs en ben dit jaar 4 x naar kreta geweest om daar te kijken naar onroerend goed.

ik mag wel zeggen dat ik goed geinformeerd ben over veel huizen over het hele eiland.

wil er iemand iets weten mail maar

groeten de jong

• diny

Hallo,

Wij zijn ook op zoek en informatie over het kopen van een huis op Kreta,dus alle

goeie en minder goeie tips zijn van harte welkom,

ik heb al veel reacties gehad maar beter veel want zo krijg je een indruk hoe alles kan verlopen,en hoe het is om er lang te wonen

groetjes

• Albert

Hallo,

Zoals eerder vermeld ook wij hebben via Elxis ons townhouse aangekocht.

Prettige mensen met verstand van zaken.

Aanrader dus.

Met vr. gr.

Albert

• kretafan

Hoi Albert,

waar hebben jullie gekocht als ik vragen mag. Welke omgeving op Kreta?

Wij hebben niet via hun gekocht, maar hij heeft ons later geholpen als advocaat in een rechtzaak. Dus wij zijn ook prima te spreken over deze firma. Ook al weten we niet precies hoe ze de bouw begeleiding doen.

• Gerard

Wij hebben een huis gekocht op Kreta en wel in Agia Paraskevi via Elxis een aanrader, zeer goed op de hoogte van de wetten in Griekenland.

Helpt je overal bij van de kleinste tot grote dingen altijd telefonisch bereikbaar zelfs in het weekend.

Wij zijn op dit moment aan het bouwen eind maart klaar, maar wij zoeken nog iemand die er heen gaat met een vrachtwagen(tje) om wat spullen mee te nemen begin april.

In dit project nog 4 huizen te koop, zeer rustig, half uur rijden naar Spili.

Wij bouwen met een aannemer uit Kreta “DOMISI” zeer betrouwbaar.