Echt ongelooflijk dat je op 1 november gewoon niet kunt slapen door de warmte….gister was het overdag viesheet (zuidenwind) en voor dit weekend zijn temperaturen van 28 graden voorspeld.
Wou ik toch effe kwijt
Maar hoezo viesheet en ‘t toch ff kwijt willen…En wel erg dat je niet kan slapen door de warmte…Niet zeuren zeg!Je bent helaas een echte Hollandse gebleven wat dat betreft.Het is hier in Eindhoven vandaag 6 graden, ’t regent pijpestelen en ‘t voelt kouder aan door de wind.Nou dat wil je natuurlijk horen,dus veel plezier verder in die vervelende hitte daar.Hoop dat wij over ca. 2 jaar ook contact hebben met het thuisfront in Nederland om ’n vergelijk te maken met 't weer hier en daar als we verhuist zijn naar Kreta!
Ik ben afgelopen nacht net teruggekomen uit Kreta. Inderdaad was het er gisteren warm. 's Avonds (22:30 uur) toen we vertrokken was het daar nog steeds 23 graden en hier is het maar 6. Ik vind het een heel verschil met gisteren. Toen de korte broek nog aan en op het balkon genieten, vandaag de winterjas aan en nog steeds koud!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?