Pfff wat heet...

• Marilia

Echt ongelooflijk dat je op 1 november gewoon niet kunt slapen door de warmte….gister was het overdag viesheet (zuidenwind) en voor dit weekend zijn temperaturen van 28 graden voorspeld.

Wou ik toch effe kwijt ;)

• Gradus

Zullen we ruilen? jullie wat van de kou van hier en wij een beetje warmte van daar? :-)

• Andre

Ach ik hou ook wel van een heerlijke winterdag. Mooi zonnetje, beetje vorst en daarna nog een beetje sneeuw. Ook lekker

gr Andre

• Marilia

Tis maar wat je lekker vindt Andre ;) Ik ga weer lekker in mn bikini op het balkon zitten….alleen niet in de zon want da's te heet haha….een lekkere frappe erbij….van mij mag het wel altijd zomer blijven. Hoeven we tenminste ook niet te lopen zwoegen in de olijvenpluk (errug he ;) )….

• Sandra

Maar hoezo viesheet en ‘t toch ff kwijt willen…En wel erg dat je niet kan slapen door de warmte…Niet zeuren zeg!Je bent helaas een echte Hollandse gebleven wat dat betreft.Het is hier in Eindhoven vandaag 6 graden, ’t regent pijpestelen en ‘t voelt kouder aan door de wind.Nou dat wil je natuurlijk horen,dus veel plezier verder in die vervelende hitte daar.Hoop dat wij over ca. 2 jaar ook contact hebben met het thuisfront in Nederland om ’n vergelijk te maken met 't weer hier en daar als we verhuist zijn naar Kreta!

• Arthur

Hoezo ik zit in Eindhoven, jij zit lekker op Kreta.

• Martine Prest

Ik ben afgelopen nacht net teruggekomen uit Kreta. Inderdaad was het er gisteren warm. 's Avonds (22:30 uur) toen we vertrokken was het daar nog steeds 23 graden en hier is het maar 6. Ik vind het een heel verschil met gisteren. Toen de korte broek nog aan en op het balkon genieten, vandaag de winterjas aan en nog steeds koud!!

• GvE

't zal ff wennen zijn Martine.. .zet je kraag en zuidwester maar op!

Maar wat je gehad hebt…… neemt niemand je meer af!

En jij hebt vast een heel mooi Doopfeest meegemaakt…

Knus weekend bij de kachel!!!

Gerry

• René

Tjonge, wat een beproeving.

Als je dan dat hondeweer hier in Nederland ziet, dan ben ik toch wel wat jaloers op jou; eind september was ik op Kreta, nou, toen meer regendagen dan zon.

P.S. Hopenlijk stoot ik het met woord “hondeweer” niet de The Haven-fans tegen het hoofd……

Groeten,

René

• AdJ

Hoi Sandra!

Ik ben gewoon ff nieuwsgierig. Zo te lezen ga je op Kreta wonen! Waar ergens als ik vragen mag en ben je al met voorbereiding bezig?

Wij willen ook maar zijn ook al bezig met de voorbereiding. Moeten nog wel door sparen hier in NL maar hopen over een jaar of 3 a 4 ook daar te zijn.