Heeft iemand ervaring metRoss Holidays? en Plakias?

• Wilma

Dank je Nelleke:)

Ben je er zelf ook wel eens geweest?

• tineke

Plakias is duidelijk kleiner en rustiger als Georgiopolis. Persoonlijk vindt in Plakias leuker, maar dat is een kwestie van smaak.

In Georgiopolis zit je wel centraler, je bent sneller in Rethymon en Chania en kunt ook met het OV sneller ergens heen, maar die drukke oldroad door het dorp vind ik niets.

Zelf ben ik nu 3x in Plakais geweest en wij hebben altijd rechtstreeks een vlucht en appartement geboekt. Vliegen met Air=Berlin, Tui-fly of German Wings en via internet een appartement geboekt.

Ross holliday is gewoonweg een stuk duurder!

• Arthur

Wij zaten in Mirthios stuk hoger en beter uitzicht, app Anna via internet geboekt geweldig kijk maar en goedkoper als ross

• Nelleke

In Plakias ben ik nooit geweest, vandaar dat ik je daarover geen info kan geven. Ross is inderdaad niet goedkoop, alhoewel… Als je een aanbieding neemt en niet te lang vantevoren boekt, is het zelfs heel goedkoop.

• lucy

We zijn in 2005 in Georgioupolis en in 2007 in Plakias geweest. Allebei erg leuk gehad, maar anders.

Achterland Plakias rustiger en mooier, bergachtiger. Kunt er prachtig wandelen, veel kleinschalige appartementjes, idd veel via Ross. Zien er leuk uit, goeie reisorganisatie, maar als je buiten het seizoen kunt, neem dan een lastminute. Anders erg duur. Wij waren in Plakias met Neckermann, in Anthos, Ross zit daar nu ook en Neckermann heeft zijn toen erg lage prijs opgetrokken naar het niveau van Ross, wat dit complexje betreft. Prachtig strand en leuk dorp, lekker eten en lopen langs het strand, kleinschalig.

Georgioupolis ook, maar anders. Zaten toen in een hotelletje, Corissia, was prima trouwens, eten in de taveerne aan zee, erg leuk.

Toch zou ik ws eerder naar Plakias teruggaan dan naar Georgioupolis, ws vanwege meer rust, mooier en rustiger (ook een deel naturistisch, het mooiste deel trouwens) strand, prachtige baaien in de buurt.

Maar dat komt ook dat wij de zuidkant mooier vinden dan de noordkant!

• Wilma

Bedankt voor jullie reactie's allemaal en de Mooie foto's :)

.