Heeft iemand ervaring metRoss Holidays? en Plakias?

• Wilma

Hallo allemaal, wij willen in 2009 (mischien ) . naar Plakias toe .

Georgiopolis leek ons ook leuk (lekker tussen Red. en Chania in) maar ik kan geen appartementen vinden die vlak bij het centrum liggen, allemaal ca 3a 5 km ervanaf.

Kan iemand iets te vertellen hoe het in Plakias is?

Is het een gezellig stadje? Lekkere eettentjes ;) ? hoe is de omgeving?

En heeft iemand ervaring met ,,Ross Holidays,,?

Alvast bedankt:) Groetjes Wilma

• Henkjan

Hoi Wilma,

Geen ervaringen met Ross Holidays maar we waren 2 keer in Plakias 2005/07 in juni.

Plakias en omgeving is prachtig.je kunt er mooie bergtochten maken naar kleine dorpjes waar de tijd stil staat. Bij Plakias is een mooi lang zandstrand van druk tot rustig. In de omgeving zijn mooie verlaten baaien te vinden waar men kan snorkelen.

Kijk ook eens bij Neckermann en op www.xenia.nl voor paketreizen en wil je het allemaal zelf doen op www.sunbudget.net voor accomodaties en autohuur.

We waren 2 keer in Hotel Alianthos beach via Neckermann.

heb je meer vragen stel ze gerust.

Succes,

Kretafan Henkjan.

• Henkjan

Nog even,

In Plakias zijn prima en voldoende restaurantjes.

Heerlijke vis en griekse traditionele gerechten.Wilma schreef:

>

> Hallo allemaal, wij willen in 2009 (mischien ) . naar

> Plakias toe .

> Georgiopolis leek ons ook leuk (lekker tussen Red. en Chania

> in) maar ik kan geen appartementen vinden die vlak bij het

> centrum liggen, allemaal ca 3a 5 km ervanaf.

>

> Kan iemand iets te vertellen hoe het in Plakias is?

> Is het een gezellig stadje? Lekkere eettentjes ;) ? hoe is

> de omgeving?

>

> En heeft iemand ervaring met ,,Ross Holidays,,?

>

> Alvast bedankt:) Groetjes Wilma

• Xander

In Georgiopolis zitten een heleboel appartementen en studios in het dorp zelf.

Je moet inderdaad wel uitkijken met boeken, want er wordt veel aangeboden in Georgiopolis wat in werkelijkheid in Kavros ligt (4 km verderop). En Kavros is (vind ik) absoluut geen leuk dorp.

Maar in Georgiopolis is het aanbod groot. Het mag geen enkel probleem zijn daar iets te vinden. Ik weet alleen niet wat het aanbod van de reisbureaus is in Georgiopolis zelf. Meestal Feriniki (de enige echt grote in Georgiopolis zelf) en dan nog wel een paar denk ik zo.

De meeste grote accomodaties liggen in Kavros, en de kleinere vindt je in Georgiopolis.

• Wilma

Hi Xander, jouw tip van een paar maanden geleden had ik goed in mijn oren geknoopt.

Dat de meeste appartementen in Georgiopolis, ver van het stadje afgelegen zijn, alsnog mijn dank daarvoor:)

In de reisgidsen staan niet zoveel app. in Georg. en in een Hotel willen wij niet.

Feriniki had ik van de week op het oog maar de beoordelingen op Zoovers waren niet al te best van de meeste mensen.,

En we moesten dan eventueel ( via elmer) in Dusseldorf op het vliegtuig stappen (wij wonen een half uurtje van Schiphol af)

Dus we laten Georg maar even vallen maar we zijn evengoed in voor een goede tip;)

Bedankt

• Wilma

Hi Henkjan,

Bedankt voor je reactie, het klinkt wel goed :)

Het zal er wel rustiger zijn dan in het westen denk ik, dat zal wel wennen zijn, want ik hou wel van een beetje reuring om me heen.

Dus als Plakias een gezellig stadje is, en we kunnen lekker door de bergen heen rossen, dan zal het wel goed zitten.

Wie weet….

• nancy

Nou, dat rossen zou ik maar laten in de bergen. Veel te gevaarlijk! . Gewoon genieten van de rit, en de fraaie uitzichten. En gezond weer thuiskomen!

• Wilma

Dat weet ik wel hoor Nancy, we hebben er al ervaring mee.

Ik werd een beetje TE enthousiast ;) het gaat helemaal goed komen .

• natassa

Voor een beetje reuring, zoals jij dat noemt, moet je niet in Plakias zijn, dorpje is te klein. Wel leuk als je graag Duitsers om je heen hebt!

Je komt er wel tot rust.

• Nelleke

Je kunt met een gerust hart boeken bij Ross Holidays. Is allemaal goed geregeld. Wel is het vaak zo dat Ross ietwat afgelegen acco's heeft, maar wel mooie.