Oudere kretenzers hebben vaak een grote bank in de keuken/woonkamer. Simpel gemaakt van hout, tamelijk hoge rug.Vaak liggen er kleden en kussens op. Wie weet waar je zoiets kunt kopen?
Hallo chris,
Als je opzoek bent naar zo'n authentieke landelijke bank in Ned. zal je wat moeten struinen in speciale winkeltjes,antiekboerderijen,brocante markten enz.
Ik weet dat er volgende week 25 t/m26 october een grote snuffelmarkt is in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch, daar staat al jaren een standhouder uit Maastricht met veel mooie oude banken die van het platteland komen uit verschillende landen.
Onze dochter en vrienden hebben een bank bij hem gekocht,hij maakt goede afspraken en geeft service.
Dan heb ik nog een link voor je naar interessante websites,marktkalenders voor antiek, verzamel, brocantes en vlooienmarkten waar je wat kan neuzen…..
Misschien kom je daar tegen wat je zoekt?
http://www.xs4all.nl/~mkalk/vlowinkel_links.htm
Succes.
Gerry
De showroom van Noikorakis zit in Kalyves. Wanneer je naar de fabriek in Pemonia gaat, mag je wel op jezelf wat rondkijken, maar wordt je verwezen naar de showroom. Er staat in de fabriek in principe ook weinig. Alles wordt op bestelling gemaakt, en wat gereed is wordt uitgeleverd.
Overigens kan je bij Nikoforakis ook alles laten maken zoals je het zelf wilt hebben. Ook meubels die in de catalogus staan kan je op een afwijkende maniet laten maken.
Ik heb meubels bij ze laten maken, en ook afwijkende dingen laten doen. Eigenlijk altijd levering binnen 1 week. Prima kwaliteit, en oerdegelijk.
Toegegeven, op het maatwerk dat ze voor me hebben gemaakt heb ik anderhalve week moeten wachten. Dat zeiden ze dan wel van te voren.
Het reguliere spul altijd met een week. Dat wordt evengoed pas nadat je de order hebt gegeven gemaakt. Je kan dus ook de lakkleur nog bepalen enzo, en bijvoorbeeld zeggen of je wel of geen versiering in de rugleuning wilt hebben.
Daar maak ik wel altijd even een punt van (“als jullie de order willen hebben dan moeten jullie binnen een week leveren”), maar dan gaat het altijd goed.
Een degelijke afspraak maken kan echt wel met Grieken, zeker wanneer je pas betaald bij aflevering !
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?