Oude foto's analipsi

• K&A

Hallo medeprikkers

voor mijn site over analipsi ben ik op zoek naar oude foto;s van analipsi

het liefst zo oud mogelijk om deze te kunnen plaatsen bij het onderdeel historie om de ontwikkeling van het dorp te laten zien.

Heb een goed fotobewerkingsprogramma dus het mogen ook ingescande foto's zijn want uit die jaren zijn er natuurlijk nog geen digitale foto's

mijn e-mailadres staat in de info

Fijne dag verder

Kees

• Gradus

De website van Analipsi, de griekse, ik gebouwd door een van de jongens van Sirtaki. Misschien heb je daar wat aan.

• K&A

Hallo Gradius

Welke site bedoel je en hb je een adres voor me.

de boys van taverne sirtake heb ik nog niet ontmoet, de taverne is niet moeilijk meer te vinden het halve dorp hangt vol met borden en pijlen :-)

fijne dag verder vanuit een zonovergoten Kreta

Kees

• Gradus

Dit adres bedoel ik.

http://www.analipsi-village.gr/analipsien/

Ongetwijfelt zul je hem al wel eens bekeken hebben.

• K&A

Jep klopt die ken ik ook al bekeken en info gevraagt geen reacties gehad op mijn e-mailtjes, diverse links zoals naar muziek enz. werken ook niet meer de site is al ruim 5 jaar niet meer geupdated vandaar mijn ideeen.

fijne avond verder

Kees

PS jij komt al lang hier jij heb jij nog bruikbare oudere foto's

• Bart

Hoi Kees,

Ik begrijp dat je in Analipsi al redelijk ingeburgerd bent. Zijn er met díe achtergrond, dan geen mooie historische foto's, ‘plaatjes’ en/of verhalen via collega-ondernemers en/of oudere bewoners van ‘jouw’ dorp te bemachtigen? Dit zijn toch t.o.v. gedateerde websites, de allermooiste bronnen? Succes!