Website analipsi

• K&A

Hallo medeprikkers.

Omdat wij wonen en werken in analipsi en ik een uitgebreide complete website over analipsi mis waarin meer aan bod komt dan alleen het toerisme ben ik er 1 aan het bouwen.

ik vind dit leuk om te doen en het geeft me gelijk de mogelijkheid om analipsi te promoten en verder uit te lichten.

een ieder die mij gegevens kan verstrekken over de historie, de bevolking de omgeving of mooie foto's heeft om te plaatsen stuur een email naar info@analipsi.eu.

De site is nog in een hele vroege beginfase maar staat al wel online dus ook andere suggesties zijn welkom de link staat in mijn info

fijne dag verder

• Jolanda

Wat een leuk initiatief. Heb natuurlijk gelijk even gekeken. Het lettertype wat je gekozen hebt vind ik heel moeilijk te lezen. Het wiebelt nogal voor mijn ogen. Het kan misschien ook liggen aan de zwarte achtergrond. Ik ben een leek op dat gebied. Maar als verder hier niemand last van heeft zal het aan mij liggen. Succes verder met de site.

• gerrari

Een prachtig initiatief, maar ben het met Jolanda eens wat betreft het lettertype.

Je gebruikt een smalle letter met schreven (streepjes aan de letters) en dat in diapositief maakt het altijd wat onrustig. Bij het gastenboek maak je gebruik van een breder ander lettertype en dat leest veel gemakkelijker.

Verder veel succes met je site.

gr. gerrari

• K&A

Hoi Jolanda en Gerrari.

Heb het lettertype aangepast hopenlijk vinden jullie hem nu beter te lezen

groetjes Kees

• gerrari

Da's hardstikke mooi.

Succes verder, zal je site vaak bezoeken.

Gerrari

• Ria

Je neemt wat uit de Engelstalige en uit de Griekstalige site en je hebt een Nederlandse site

• K&A

Hallo Ria

Behoudens wat historische gegevens was ik dat niet van plan, die website word al 6 jaar niet meer bijgehouden en dat vind ik zeer slordig.

Als je een site online hebt staan moet je hem up to date houden en zeker de ontwikkelingen van het dorp maar ook kreta blijven volgen.