Afgelopen vrijdag toen ik aankwam op het vliegveld in Heraklion, Kreta, stond daar John Williams met zijn cameraploeg.
Ze vroegen wat ik kwam doen, op Kreta.
Ik vertelde dat ik kwam voor “mijn ezeltje Daphne” die verblijft in het asiel the Haven.
Toen kwam de vraag, mogen wij met je mee….. natuurlijk zei ik daar geen NEE op en zo geschiedde.
Helaas mag ik geen foto's en film laten zien van de opname's van het progamma,ook kan ik niet vertellen wat er allemaal precies is gefilmd. Het verhaal komt medio februari 2009 op RTL 4 en het progamma heet Bestemming Bereikt.
Ik kan je wel vertellen, dat ik, maar ook Gayner (ook een gedeelte van de opnames bijgewoond) een fantastische 2 dagen met ze hebben gehad.
Alle 4 de ploegleden, waren stuk voor stuk, gezellig, de sfeer was zeer ongedwongen.
Het was super gezellig en ik hoop dat tzt dit ook zo gaat overkomen op tv.
Ik vond het erg fijn dat zij the Haven hebben bezocht en zij waren zeer onder de indruk van het hele gebeuren en de goede zorgen van Gayner en haar vrijwilligers in the Haven en hebben een groot respect gekregen voor haar werk.
Natuurlijk hebben wij wat privé momenten gedeeld en die wil ik met je delen.
Je kunt het ‘'’bijna'' hele verhaal lezen op www.ezelopvangkreta.eu iets meer op mijn weblog.
Voordat er nu mensen gaan gillen of whatever: DIT IS GEEN RECLAME.