Kreta...niet de laatste keer

• Monique Talsma

Wat hebben we een geweldige vakantie gehad op heerlijk Kreta. 2 Weken genieten van een mooi eiland. Vriendelijke mensen, mooie baaien, heerlijk hotel in Agia Pelegia, lekker eten, lekker drinken, zon, zee en strand.

Elke dag met onze auto op pad. De ene keer een mooie baai met enorme branding in Sissi, maar de andere dag Matala, of Fodele. Het authentike Myrtia (onze dochter Myrthe wilde er heen vanwege de naam) , Rethymnon, de grot in Melidoni etc etc. Maar jullie weten als geen ander hoe mooi het is en hoe groot het is. Zo veel te zien en nog te ontdekken.

Kreta is meer dan wij verwacht hadden, veel meer.

Nu helaas weer thuis en terug naar de orde van de dag.

Dank voor alle antwoorden op de vragen het laatste half jaar, we komen zeker terug om meer te zien van het mooie Kreta.

Groeten Monique

• nancy

Wat leuk om te lezen dat jullie zo genoten hebben op Kreta. Ik wens jullie veel sterkte toe, de komende winter, want dan besef je pas hoe een geweldig eiland het is,De heimwee komt er dan aan, en iedere dag wordt het verlangen groter om er weer naar toe te gaan.

Gr. Nancy

• GvE

''Kreta'' fluisterden ik, Kreta , en mijn hart begon sneller te kloppen''

(Nikos Kazantzakis)

En daar zal jij voortaan ook ‘'last’' van hebben Monique…..als ik dit enthousiaste verhaal zo lees..

Nou komt de derde fase van de vakantie….nagenieten, foto's bekijken.

Nooit zal het meer hetzelfde zijn dan voorheen ……als je Griekse muziek beluisterd,Griekse wijn drinkt, Grieks eet…..enz. Altijd zullen die mooie vakantie herinneringen aan het prachtige Kreta weer bij je naar boven komen…..en da's een heerlijk gevoel.

Groet,

Gerry

• mathijs

nou monique dit gevoel heb ik nu na 10x kreta nog steeds.

wij gaan om het jaar naar kreta en nog steeds niet uitgekeken.

alle andere griekse eilanden zijn ok maar op kreta is verreweg het meest te zien.