Griekse les omgeving Malia?

• addy

Hallo,

ik wil griekse les na het zomerseizoen in de omgeving van Malia/Stalis/Hersonnisos volgen (voor een redelijke prijs). Ik heb al schriftelijke lessen in Nederland gedaan, maar nu je hier woont merk je dat de conversatie nog heel moeilijk is.

Mag ook Engels/Grieks zijn.

gr. Addy

• Wilma

Kijk hier ook maar ff op:)

http://www.greekgrammar.nl/index.php

• Dimitraki

Hallo Addy,

In de wintermaanden wordt er in het engels griekse les gegeven in Malia.

Ik weet alleen niet precies waar, maar ik ken enkele nederlandse mensen die in stalis wonen en aan deze lessen deelnemen.

Wanneer je meer info wilt hebben: stuur me svp een mailtje.

groeten,

Dimitraki

• addy

Dank jullie voor de antwoorden en de interessante link naar de grammatica. Daar zal ik zeker wat aan hebben! Ik zal navragen waar en wanneer de lessen in Malia gegeven worden.

gr. Addy

• Patrick

Beste Andy,

Er is de mogelijkheid tot het volgen van Griekse lessen gegeven vanuit de Nederlandse taal. Lessen worden gegeven twee maal per week in sessies van twee uren. De prijs bedraagt 5.00 Euro per les. De lessen gaan door in Kokkini Hani en worden gegeven door een Nederlandse dame die hier reeds 15 jaar woont en werkt en de Griekse taal perfect beheerst. Mocht je meer informatie wensen, je mag me steeds mailen.

Met vriendelijke groet,

Patrick

Kreta.

• ine

Hallo Patrick,

zou jij mij verder kunnen helpen met de griekse les in Kokkini?

Helaas kan ik je niet persoonlijk bereiken.

Alvast bedankt,

Ine

• addy

Hallo Patrick,

zal na het seizoen informeren of er meer mensen uit de buurt dit willen of in Malia naar Grieks gaan en hoe dat bevalt. Mag ik er later op terug komen?

gr. Addy

• Patrick

Hoi Ine,

Hier heb je alvast het e-mail adres van de dame in kwestie die de Griekse lessen geeft. Haar naam is Renie Spijkerman en je kan haar via deze mail makkelijk bereiken. spikes1964@hotmail.com. Zo heb je meteen de nodige informatie uit eerste hand.

Met vriendelijke groet,

Patrick

Kreta.

PS: bedoelde je dat je me niet kan mailen?

• ine

Klopt, mijn hot mail kon niet via outlook verzonden worden.

In ieder geval hartstikke bedankt en tot ziens,

Ine