nog even weg

• peter

Hallo ik ben peter wij willen nog een week naar kreta rond 18 oktober. Waar kunnen wij het beste heengaan daar er moet wel wat tedoen zijn.En het moet ook nog warm zijn wie kan ons helpen aan informatie alvast bedankt peter.

• Patrick van Zundert

peter schreef:

>

> En het moet ook nog warm zijn

Het weer geeft geen garanties. Koud zal het niet zijn, maar er is geen 100% garantie op zonnig strandweer.

• peter

Patrick bedankt voor reactie maar waar kunnen wij dan het beste heengaan waar het nog een beetje druk is groeten Peter.

• K&A

Hallo Peter

Rond die tijd is het nergens echt meer druk zeker niet in de grote teristenplaatsen, daar zal je zien dat erg veel tavernes bars enz al gesloten zijn om die tijd en degene die nog wel open zijn hebben vaak een heel beperkte keuze.

Vaak zijn de kleinere vakantiedorpen aan de noordkust nog het gezelligst om die tijd, ik woon en werk zelf in analipsi een kleiner vakantiedorp aan de kust en daar is het vaak om deze tijd nog wel te doen alhoeweel ook hier de eerste zaken en appartementen alweer dicht zijn.

fijne dag verder

• Wilma

Op de Canarische Eilanden is het half okt nog lekker warm;)

• argos

In Agios Nicolaos is het in het naseizoen nog best gezellig, ook Hania is een optie. Restaurants zijn daar open.Het weer is in ieder geval beter dan hier, minder regen. Vaak is het wel zo dat hoe oostelijker je zit hoe warmer.

• peter

bedankt voor jullie reacties ik kijk wel groeten peter.

• Sytze Vliegen

Peter,

Je zou wel gek zijn om (met jou pretenies) naar Kreta te komen. Zelfs het weer zou je tegen kunnen vallen. Niet doen dus!!

Groet van Vliegen.