Sissi

• Dave

Hoi allemaal,

Weer lekker thuis, maar wat heb we een Leuk vakantie gehad. Sissi was precies wat we nodig hadden, Zeer vriendelijk en gemoedelijk mensen, lekker restaurants. Appartement Castello erg rommelig inboedel, MAAR dat weert allemaal goedgemaakt door de personeel die stond dag en nacht voor je klaar En auto is en aanrader. Al in al ons eerste Kreta vakantie is geslaagd.

Dave en Josien

• Nelleke

Misschien heb je nog tips voor Sissi? En waar kun je het beste gaan eten en waar juist niet?

• Dave

Sissi is weliswaar klein maar er is wat voor elk budget.wij vonden retaurant Fishermans aan het haven erg gezelig en super eten (eten is mijn hobby) voorbeeld.

Vooraf: een bord met diversen vis,moes,salade brood en een klein karaf Rose.

Hoofd gerecht: zee briem (dag vers) met apart schaal Grieks salade, vers gemaakt patat, karaf witte wine

Na gerecht: 1 maal Ij met aarbeien slagroom,1 maal boord vers vrucht

Koffie 46 euro dat vind ik erg goedkoop.

Bij het haven direct aan het water een stuk of 8 restaurantjes zijn allemaal goed.

Heerlijk avonds aan het water eten met een zachte zee breeze.

De dorp zelf bestaat uit veel klein supermarkten en Bike,Auto en Quad verhuur bedrijven.Niets bezonders.

1 klein kiezel strand bedden kost 4 euro per dag pp.

Wij hadden een auto en ging naar Sun beach bij Malia afstand 8 KM prima zandstrand all faciliteiten aanwijzing WC,kleedhoken,2 zwembaben (gratis) eetgelegenheid bedden 4 euro per dag

Veel wandel paden in de beurt

Sissi is perfekt voor mensen die de rust opzoekt.

Transfer: 1,30 uur met de bus.

OH JA IK BEN 4 KG AANGEKOMEN LOL! .

Dave.

• Josko

Ik zie dat jullie vis hebben gegeten, dat is meestal duur he. Wij betaalden dit jaar in Parga 7 euro voor 2 strandbedjes + parasol. Op Kreta dus 1 euro duurder. Laten we alleen hopen dat de temperatuur nog zodanig is dat we naar het strand kunnen. Wij vliegen 29-9. Drukte hoeven we niet.

Oke, dan gaan we de restaurantjes daar maar eens uitproberen. Bedankt voor de tips.

• Nelleke

Anderhalf uur met de bus???? Het is toch maar 35 km?

• Wilma

,,Transfer: 1,30 uur met de bus.,, dat kan wel kloppen want onderweg worden ook nog eens andere mensen op hun plek uitgelaten en dat neemt best wel veel tijd in beslag;)

• Dave

Dat klopt Wilma, plus de gemiddelde snelheid ligt vrij laag.

• Dave

He Josko, gek bij restaurant Fishermans was een vis maaltijd goedkoper dan vlees.

• Josko

Wel vreemd dat de vismaaltijden duurder waren. We gaan het allemaal zien. Hoop alleen wel dat het nog lekker warm is daar.

• K&A

Sorry op dit moment regelmatig regen hele dag bijna bewolkt en temparatuur rond de 22 a 23 graden hooguit in de middag in de avond gewoon fris, word de komende dagen wel weer iets beter.

Fijne vacantie Kees