Mooie en leuke autoroutes vanuit Platanias

  • Ger

    Hallo allen,

    Wij zijn een echtpaar van 63 en 53 jaar en we hebben een hotel geboekt aan het strand van Platanias en we gaan 15 Okt voor 8 dagen.We hebben ook een auto gehuurd voor 5 dagen en willen wat zien van de west/zuid kust van Kreta.We zijn al diverse keren op Kreta geweest,maar dan meer in het oosten waar we veel van gezien hebben.In o.a.Kataloufari en Analipsis gezeten.Erg leuke dorpen(wat we ook kunnen aanbevelen).Nou is de vraag wie wat mooie en leuke autoroutes weten vanuit Platanias,door bergen en leuke dorpen(geen losse keienwegen) en wat meer tips.En is er iemand die in die periode is geweest,hoe ongeveer de temperaturen zijn?Ik lees dat het gem.25 a 26 gr.kan zijn.Dat zijn prima temperaturen natuurlijk.Ik heb al wat suggesties opgedaan door het lezen van jullie berichten en ik ben het zeer eens met een ieder dat Kreta een prachtig,mooi en gezellig eiland is.We zitten in Hotel Minos Mare en komt als zeer goed uit de bus.Al bijvoorbaat hartelijk dank voor eventuele reacties en groetjes,Ger

  • Xander

    Kijk even in dit topic: Leuke dingen in omgeving van BALI

    Daar staan tips die vanuit Platanias net zo goed te doen zijn als vanuit Bali.

  • Ger

    Hoi Xander,

    Bedankt voor je reactie,ik heb daar inderdaad gelezen en ik heb het uitgeprint.

    Bedankt !

  • Gabie

    Hallo Ger

    Ik las vandaag je berichtje. Ik neem aan dat jullie inmiddels terug zijn. Ik vroeg me af of het jullie bevallen is en of je nog tips voor me hebt. Wij zijn nl van plan om in juni 2009 opnieuw naar de westkust van dit prachtige eiland te gaan. Ik hoop poedig iets van je te mogen vernemen.

    Groet

    Gabie

  • W Goedhart

    Zijn voor nemens om 14 Okt naar Kreta te gaan en voor 3 dagen een auto te huren om wat moois te zien misschien is u route wel een heel goede

    Hartelijke Groet W.Goedhart