Wat een verademing.....!

• Gradus

Je bedoelt Ziggi? Wel jamer want die jongens hadden goede plannen.

• Berry

De nederlandse winkel zit tegenover Kriti Beach en naast Alex rent a car

• Marloes

Bij ‘Perfect Strangers’ aan de boulevard van Rethymnon hebben ze op dinsdag filet americain :) En ook frikandellen, mexicano's, friet speciaal en….(tromgeroffel) worstenbroodjes!

• Tom

Weet iemand waar je marmite en chutney kan krijgen in de buurt van Ag. Nik.

• bert

zeker de uitzending van de smaakpolitie gemist? er was geen positief geluid te horen over de slappe vette hap daar en de zak ging zo de vuilnisbak in, Ook het interieur kon niet zonder kritiek er doorheen.

Geef mij dan maar een Pita'tje in plaats van Friet van Piet. Alleen van de stank van de vette olie ga je al sneller lopen daar

• Xander

Bij ons in het westen kan je dat bij de Champion (hoe heet die tegenwoordig ook al weer in GR) krijgen. En ook in het dorp bij de plaatselijke supermarkt.

Althans Marmite, chutney weet ik niet zeker.

• Alex

Ach waarom niet? Hersonissos is toch een soort Benidorm in Griekenland dus daar past het wel. En hoeveel Griekse restaurants zijn er wel niet in NL? In elke woonplaats wel een paar. Ook zie je steeds meer Griekse speciaalzaken in de grote steden met feta/ wijn/ olijven uit Griekenland etc. etc..

En dan heb ik het nog niet eens gehad over alle Turkse, Marokkaanse eetgelegenheden en winkeltjes die in de grote steden in overvloed aanwezig zijn voor de eigen bevolkingsgroep. Ook een beetje hetzelfde idee.

• Gabie

Had je niet beter in Nederland kunnen blijven?? Had je dit elke dag kunnen eten.

Ik neem aan dat dit bericht expres op de site is gezet om aandacht te krijgen?

• Gabie

Kun je niet beter naar Engeland gaan???