Analipsis- accomodatie?

• Ellen

Hallo allemaal, het lijkt erop dat ik dit jaar toch nog even een weekje naar Kreta kan (24 september). Nou raadde iemand mij Analipsis (bij Chersonissos) aan. Even op internet gekeken en ziet er inderdaad leuk uit! Heb al flink gezocht naar accomodatie, maar kom niet veel verder. Ik had al een ticket, dus heb alleen onderdak nodig. Dus via een reisbureau kan ik niet boeken.

Iemand tips? Of aanraders? Hoeft geen luxe te zijn, gewoon een leuke/lekkere plek. Op mijn “vaste stek” mailde ik direct met de eigenaar, maar Analipsis ken ik dus (nog) helemaal niet! Ik ga ws alleen, heel misschien met nog iemand.

Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Alvast bedankt!

Ellen

• K&A

Hallo

Appartementen Eleni zijn erg in trek geweest dit jaar bij de nederlanders, Jorgor en zijn familie zijn erg goed in het verzorgen van de mensen bar restaurant alles in appartementen met airco zwembad enz en het is op 300 meter van het strand en erg leuke winkels in de nabijheid

te boeken zelf kan je daarbij helpen of via reisorganisatie

Fijne dag verder Kees

• Ellen

Hoi Kees,

Bedankt voor je snelle reactie! Heb gelijk even gezocht op internet. Kom Elena en Eleni tegen. Bij Eleni ook de naam Jorgos. Van wat ik lees in de beschrijving denk ik dat je die bedoelt? Ziet er leuk uit. Op de website staat dat ik moet mailen voor beschikbaarheid en prijzen. Dan doe ik dat even.

Groetjes, Ellen

• K&A

Hoi ellen kan het ook navragen voor je wij zitten er naast en wonen in Analipsi

wie weet kan ik nog wat korting voor je bedingen je weet maar nooit.

ik hoor het wel

gr Kees

• Ellen

Hoi Kees,

Ben even zo vrij geweest je een mail te sturen.

Groeten, Ellen

• Gradus

Als je Yorgos ziet doe hem dan mijn groeten

• K&A

Zal ik zeker doen, makkelijk hoor zo'n prive bar naast je met dit weer nog steeds een graadje of 34 hier drinken we nog wel even een tapbiertje vanavond om een uurtje of 9 door het raam heen met Jorgos, hij roept dan vaak Kees biertjeeeeeee

fijne dag verder

Kees

• avva

Ligt dit in de beurt van Marina app. en Marina Taverne?

• avva

Kees kan jij hier op reageren please :) ben benieuwd waar Eleni ligt…

Ik vond Analipsi overigens helemaal oke….lekker relaxed sfeertje…..hopelijk blijft dat verlopig ook zo