Deze mensen zitten berooid in Nederland, de laatste uitzending ging daarover alweer een hele tijd geleden.
Het is en blijft een triest verhaal dat dit soort mensen iedere keer weer in handen vallen van zogenaamde makelaars die ze lachend een dooie zaak verkopen het geld innen en dan verdwijnen.
Deze zaak Ela Meza stond al jaren leeg in het oude gedeelte van Malia en zoals velen weten die hier wonen en werken is het oude malia qua touristen helemaal dood en komt er in de zomer nauwelijks iemand en in de winter al helemaal niet.
De meeste tavernes zijn dan ook gesloten op een enkele na zoals toto lotto en zijn overbuurman waar ik even de naam van kwijt ben.
Het is er erg leuk wonen en eigenlijk moeten we blij zijn dat de zuipende vechtende kotsende hollanders engelsen enz er niet komen maar om dan dit soort jonge mensen met een droom daar een restaurant te verkopen dat al jaren leegstaat vind ik triest ik ga daar op mijn weblog de komende periode weer op verder.
Wij zijn er bovenop gekomen en weer terug, door hard werken en vechten ook wij hebben dit soort mensen ontmoet ik hoop dat dit jonge stel in Nederland waar ze de schulden hadden dat ook lukt.
Ga er maar niet van uit dat de omroeporganisatie hier nog aandacht aan besteed.
fijn weekend verder vanuit een zeer warm Kreta
Kees