auto kopen

• krisje

ik woon in agia galini en ben op zoek naar een tweedehandswagen. Waar kan ik tweedehandswagen best zoeken en kopen

• Xander

Langs de weg van Souda naar Chania (Iraklio of ΗΠΑΚΛΙΟΥ) zitten tientallen autozaken, waaronder ook veel die in gebruikte auto's doen. Er zitten ook veel bedrijven die gebruikte auto's uit andere EU landen, waaronder NL en DLD, importeren. Ook zitten er bedrijven die gebruikte Griekse auto's verkopen.

Over prijzen kan ik je niets melden.

• krisje

dank je voor de info

• Berry

Wel zorgen voor je blauwe kaart anders krijg je het kenteken niet op naam en een taxnummer

• K&A

En zorg dat je de formulieren in 1 keer foutloos invult, wij hadden een verandering aangebracht en hup hele formulier opnieuw invullen, dus in 1 keer foutloos anders krijg je een lamme arm van het schrijven.

totale kosten bij bij tenminste 147,50 euro in heraklion en drie kantoren af en daarna na drie weken weer terug om het kenteken op te halen.

Fijne dag verder Kees

• John

De Nissan dealer tussen Mirtos en Irapetra. Daar t.o zit een gebruikte wagen handelaar. Die spreekt Nederlands. En is de zoon van de Nissan dealer.

Anders wil ik je toch zeker een dealer aanraden.

• Justin

Let op .. prijsverschil tussen nieuw en tweedehans is soms miniem… soms is even doorsparen beter…Wij hebben een nieuwe gekocht..en hebben daar geen sprijt van..

succes en veel wijsheid.