Morgen...yes

• Monique Talsma

Een heel seizoen er naar toe geleefd, maarre morgen vertrekt ons vliegtuig naar Kreta. Zijn erg benieuwd, maar we hebben alle vertrouwen dat we een supervakantie tegemoed gaan. Met alle leuke tips op zak, gaan we op verkenning op dit Griekse eiland. Het weer is volgens mij nog steeds heerlijk, de koffers staan (bijna) klaar, tickets in the pocket.

Voor iedereen die ook gaat, of bijna gaat: veel plezier en tot over 2 weken, dan laat ik even weten hoe Kreta is bevallen.

Zonnige Schierse groeten,

Monique

• rita

morgen,nog 2 weken dan gaan wij,we lossen elkaar dus af, waar ga je heen wij gaan naar souda en o zoveel zin om er heen te gaan rita

• GvE

Eindelijk!!! Monique, je hebt er al zolang naar uitgekeken, ik las telkens tussen de regels door in je berichten dat er volop vakantie voorpret is…..

Ga genieten van het aangename…… van dat prachtige Kreta met haar ruige bergketens en kloven,dromerige dorpjes, helder blauwe zee, zon, traditionele Griekse gerechten waar de geur van oregano,tijm,munt of rozemarijn je ‘'dronken’' maken…..

klink de glaasjes met tsikoudia ……..yammas…..op het goede leven!

en geniet van de gastvrijheid van de Kretenzers…….enz…….

Kalo Taxidi!

Fijne vakantie!

Gerry

• Henk

Voor ons geldt morgen het omgekeerde.

Wij gaan weer voor twee weken op familiebezoek in NL. Even de warmte inruilen voor wat koeler weer.

Ik wens jullie natuurlijk een heerlijke warme vakantie op Kreta.

Henk

• akko

monique veel plezier wij zijn er weer over 12 dagen kan niet wachten !!!!!!!!!!!!!!!!!

kalo taxidi