de lelijkste plaats op kreta

• Gradus

Ben ik met je eens maar ik ben toch steeds weer blij als ik er land

• leo

sommige dingen zijn moo van lelijkheid

leo

• Wil

Dat klopt. Als er voor de overheid geld uit te slaan is, is Nederland heel “vooruitstrevend”.

Maar als ik langs de wegen en in de bossen kijk, verschillen we toch niet zoveel van bv. de Grieken

• Gabie

U kunt het ieder geval MOOI omschrijven!! Ik ben het wel helemaal met u eens!

Groet

Gabie.

• Linie Kuijpers-Post

Ik wil even reageren op de kwetsende opmerking, die gemaakt is naar mijn zwager Paul Kuijpers, die veel voor Kreta heeft betekent. Kuijpers schrijf je met uij inplaats van met uy. Dat staat overal beschreven.

Hij is slechts 32 jaar geworden. Hij is toen verongelukt op het eiland. Hij heeft niet alleen op Kreta, maar ook op Syros veel betekent voor de mensen daar.

Op beide eilanden staat daarom ook een standbeeld voor hem, om zijn goede werk. Regelmatig wordt er nog een herdenking voor hem gehouden. Wij mochten daarbij aanwezig zijn.

Het is kwetsend om te horen dat hij de mensen niet geleerd heeft om rommel op te ruimen. Als hij nu nog geleefd had, was het niet zo geworden, zoals u omschrijft. Als ik u was, zou een excuus op zijn plaats zijn, voor zijn weduwe, kinderen en verdere familie.