Belachelijke ticketprijzen

• Jan

Ik ben een beetje aan het zoeken naar tickets naar Nederlan rond de Kerst. Voor twee personen en een baby kom ik uit op 2150 euro…da's toch niet normaal meer? Van Heraklion naar Amsterdam (en terug ;) )

• K&A

Ja Jan ze weten er wat van in de maand december.

heb trouwens nog twee tickets te koop heraklion dusseldorf

Heen 20 november retour 28 November, we zouden een kort familiebezoek gaan doen maar het werk laat het niet toe in November word februari maart 2009

vliegmaatschappij eagian airlines het zijn tickets geboekt via internet, geloof dat naamsverandering 30 euro per ticket kost.

wij hebben 445 euro voor de tickets betaald indien er mensen zijn met interesse stuur maal een prive mail,

fijne avond verder

• jolanda

Je betaalde toch 202,20 euro voor deze tickets? Dit meldde je een aantal weken geleden.

• K&A

jawel plus adminkosten komen we bijna op 445 euro uit spotprijs vergeleken bij de prijzen van nu al geboekt begin mei

fijne dag verder ga weer aan de arbeid

• Diana

Verleden jaar hebben wij in de maand mei/juni al geboekt voor de kerst, toen hebben we rond de 180 euro betaald retour incl.

Als je rond de kerst periode wilt gaan is het verstandiger om eerder in het jaar te boeken, hoe meer naar de kerst, hoe duurder het wordt.

Wat je ook kan doen is voor een vlucht kijken vanaf Athene naar Brussel met brussels airlines, kan soms schelen, moet je wel een losse vlucht hebben naar Athene en die kan weer erg duur zijn of met de boot.

Succes.

Groetjes Diana

• Jan

Helaas Diana moet ik echt via Schiphol. Brussel ligt helemaal uit de route. Ik dacht dat begin september boeken voor een ticket rond Kerst toch vrij vroeg was…helaas dus niet. En ik vind de feestdagen dus echt helemaalniets op Kreta…..

• Diana

Jammer, ik juist wel. Konden we maar gratis ruilen. haha.

Groetjes Diana

• jolanda

Jan, Heraklion-Dusseldorf: voorbeeldje: heen 21 dec. terug 29 dec.(weet niet zeker of ik de data helemaal goed heb, kan een dag vroeger of later zijn, maar er zijn nog meerdere mogelijkheden: totaal 598,– euro Aegion airlines: Verschil van ruim 1500,– euro. Kun je een aardig autootje voor huren.

• jolanda

En als je echt alleen naar Amsterdam wilt vliegen, probeer het dan ook eens bij Olympic airways:Heraklion-Amsterdam meerdere data nog te boeken: bijv. vetrek 21-12 terug 29-12 of vertrek 24-12 en terug op 2-1 Totale kosten ongeveer 1100,– euro. Misschien kan het nog wel goedkoper, maar dit zijn data die ik zo maar even geprobeerd heb.

• Jan

De kosten die jij aangeeft van 1100 euro die zijn per persoon…..of ik heb niet goed gekeken gister. En sinds wanneer betaal je voor een baby 100 euro? Ik dacht dat tot 2 jr gratis was?