pension/ hotel Chania

• Hans

Binnenkort (11 sept) gaan we voor 3 weken naar Kreta - Ierapetra en willen dan een aantal dagen naar Chania. We zijn op zoek naar een redelijk pension/ hotel voor 2 à 3 nachten. Wie weet een adres?

• Harry

In de stad, of net erbuiten???

Scheelt in de prijs.

Net erbuiten geeft wat meer rust en per OV is de stad perfect te bereiken.

Bedenk, dat in september veel Grieken ook vakantie hebben: er zal minder aanbod zijn.

• Diny

Hallo Hans ik had een vraag aan jou ik lees dat je naar Ierapetra gaat met vakantie wat heerlijk zeg ik weet niet of ik het hier mag vragen bij welke reisorganisatie heb je geboekt ben al een tijdje op zoek naar een plekje voor een weekje alvast hartelijk dank Diny

• Roelien

Hallo Hans,

Wij waren in juni in Chania in Hotel Sun.

Goede prijs/kwaliteit

www.hotelsun.gr

Groeten en veel plezier in Chania

Roelien

• Roelien

Op de foto zie je waar hotel Sun ligt.

De ingang van het hotel zit in het straatje dat paralel aan de haven loopt. Namelijk de Zambeliou str. Er zijn kamers met uitzicht over de haven en er zijn kamers aan de kant van het straatje.

• Irene

Hoi Roelien,

Wij overwegen ook een nachtje in het oosten te blijven. Kun jij mij ongeveer vertellen wat 1 overnachting in een 2 persoons kamer in dat hotel kost?. Wij zijn er eerste helft van september Ik kan het op de website niet vinden…..

Alvast bedankt! Irene

• Roelien

Hoi Irene,

Ik neem aan dat je het westen bedoelt…

Wij betaalden in juni voor een kamer met uitzicht op de haven 40 euro. De kamers aan de straatkant zijn goedkoper.

Er zijn er wel meer, ook goedkopere, hotels in de oude binnenstad.

Maar ik heb alleen maar van dit hotel een telefoonnummer.

Dus zou je kunnen bellen om te informeren en eventueel te reserveren.

De vriendelijke mevrouw die dit hotel runt, spreekt een beetje engels.

Veel succes!

Roelien

• Roelien

sorry, ik zie nu dat het telefoonnummer niet op de website staat.

0030 28210 94156

• Irene

Hoi Roelien,

Ja dat bedoel ik natuurlijk…….

We gaan gewoon op stap en zien wel. Het ging mij om een prijsindicatie voor z'n hotel vlak aan de haven. Het ziet er erg leuk uit!

We zorgen gewoon dat we onze tandenborstel bij ons hebben ;-)

Bedankt hoor!

Groetjes Irene