nea kriti - engelse versie?

• addy

Hallo,

wie weet of Nea Kriti een engelse versie heeft?

gr. Addy

• Martine Prest

volgens mij niet. Aleen een griekse versie. Ik selecteer een artikel nog wel eens en ga dan naar Babelfish. Die kan vertalen van Grieks naar Engels. Maar de zinsopbouw lijkt nergens op. De strekking van een verhaal kun je er dan wel uithalen.

• arjan cornelissen

Het ging er mij niet om om het verhaal van de steekpartij, ik was erbij het verhaal ken ik dus. Maar het gaat mij erom dat ik kan volgen hoe het met het slachtoffer gaat, zijn vrouw en zoon houden mij weer op de hoogte als ze er tijd voor hebben, voorlopig hebben zij andere dingen aan hun hoofd! Ook ben ik nog steeds benieuwd wat er geschreven word in de kranten en gezegd op de TV, de wildste verhalen gaan in het rond, de twee nederlandse jongens zijn onschuldig, ok ze waren er bij en waren misschien de oorzaak maar zij hebben niet gestoken of zoiets ze hebben zichzelf verdedigd tegen een grote griekse overmacht welke werd opgetrommeld door de zoon van de eigenaar, het leken wel mieren ze kwamen uit alle hoeken en gaten met knuppels en messen……De politie dader, vader van dader en eigenaar van ander hotel spraken uitsluitend grieks met elkaar na het incident, en dat terwijl alle aanwezigen engels spreken, en ik hoogstpersoonlijk om engelstalige agenten heb gevraagd!!! Dus wat werd er gezegd en afgesproken????

Groeten Arjan

• Theo Rabeling

Hoi Arjan

Zou je mij ook willen informeren over de toestand van H. als je wat meer weet?

Ik ben die lange man die na het steekincident aanwezig was.

Groetjes Theo

• addy

Hallo Martine,

heb jij de link voor Babelfish voor mij?

gr. Addy

• addy

Hallo Martine,

ik bedoel met name de link van Grieks naar Engels. De rest is gemakkelijk te vinden. Vertaal je dan de hele tekst in een keer??

gr. Addy

• GvE

Ben Martine wel niet…maar je kan hier wellicht mee verder.

Max. 150 woorden tekst vertalen ook van Grieks naar Engels

De tekst uit de krant kopiëren en plakken.

http://babelfish.yahoo.com/

• K&A

Hallo Addy

Onderstaande link is van de google vertaalmachine ook niet foutloos maar deze vertaler kan veel tekst in 1 keer aan en zelfs pagina's van websites

hij vertaald ook van het engels naar het grieks en andersom gelijk hoe je het invoerd

http://translate.google.com/translate_t?langpair=en|nl

groetjes kees

• addy

Bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb hier echt heel veel aan. Nu kan ik tenminst een Griekse krant lezen. (en ook voor andere vertalingen is het heel handig).

gr. Addy

• Martine Prest

De plakt de tekst bij babelfish in het eerste vak en kiest dan vervolgens iets lager van welke taal naar welke taal je vertalen wilt in dit geval dus grieks naar engels. Dat is alles. En ja ik vertaal dan de hele tekst in 1 keer.