Telefoonkaarten

• Jan

Als verzamelaar ben ik op zoek naar Griekse telefoonkaarten. Zowel chip- als prepaidkaarten zijn welkom. Mocht je er nog hebben liggen van de laatste vakantie of ga je binnenkort op vakantie naar Griekenland, dan hoor ik het graag.

Stuurt u mij dan a.u.b. een E-mail ( phonecards@planet.nl )

Alvast bedankt!

Jan

• Diana

Hoi Jan,

volgens mij heb ik er thuis nog wat liggen, ben nu op het moment op Kreta, zal eens voor je kijken, als ik thuis ben.

Je hoort nog van mij.

Groetjes Diana

• van dinter

hallo heb er nog een moet zoeken waar is nog niet gebruikt laat het je weten alleen stuur effe een mail dan heb ik gelyk jou e mail groetten wies

• willem

Dat is jammer, een collega spaarde deze kaarten ook, dus ik had er wat voor hem bewaard.

Nu vond hij het niet leuk meer en is er mee gestopt.

Dus heb ik de kaarten allemaal weggegooid.

Je oproer kwam dus net te laat.

Maar als je mij op één of andere manier je adres toe kunt sturen, zal ik ze in de toekomst zeker voor je bewaren

• Jan

Hallo Wies,

Bedankt voor je reactie. Ik wacht je berichtje omtrent de Griekse telefoonkaart wel af, maar je email staat geblokkeerd, dus kan ik je niet berichten.

Mij kun je mailen op phonecards@planet.nl

Groet,

Jan

• Jan

Als je mij een email stuurt, dan zal ik mijn adres doorgeven.

Mailen kan naar phonecards@planet.nl

Bedankt!

Jan

• van dinter

hi jan zal hem vinden hi hi maar het kan even duren gaan naar rethimnon dus vandaar wist niet dat myn e mail geblokeerd was sorry groetjes wies

• van dinter

hallo jan nu de aan houder wint helaas is het e mail adres geweigerd dat je hebt gegeven heb hem gevonden maar weet nu niet hoe het verder moet groetjes wies

• Jan

Hallo Wies, ik heb je een email gestuurd met mijn adresgegevens.

Als je deze niet hebt ontvangen stuur mij dan een mailtje, zodat ik deze kan beantwoorden en mijn adres kan doorgeven. Gr. jan

• van dinter

hoi jan nu had wel even gehoord dat je het hebt gekregen had ik ook gevraagd wies