canon ixus 60 verloren (beloning voor sd kaartje!!)

• wouter mook

Hallo allemaal!!

ik ben mjn camera kwijt geraakt op het griekse eiland Kreta (Hersonisou)

De camera is een canon ixsus 60 zilver! de camera hoef ik niet terug de vinder mag hem houden. Alleen het kaartje wat er in zat (SD memory card) zou ik graag terug willen.

Op dit kaartje staat namelijk foto's van mijn zoontje die zijn eerste openratie in het ziekenhuis had. Dit is voor mij een belangrijke foto.

Mocht je mijn camera hebben gevonden en wil je mij het kaartje opsturen dan ben ik bereid hier 50 euro voor te betalen!!!!

nogmaals de camera mag je houden je bent namelijk de eerlijke vinder en heb geen emotionele waarde met die camera.

op het kaartje staan foto's van mij en een vriend op kreta van het eten die we zelf maakte, rode hyhundai, mijn maat aan het draaien in een discotheek, matrix, climax, enz. ik ben blank en mijn maat is donker. zo herken je misschien de foto's

a.u.b. help mij me foto's terug te krijgen!!!!!!

• DutchFog

Misschien is het een idee om een bericht te sturen naar het hotel waar je verbleef met het verzoek of ze wat aanplakbiljetten willen ophangen, eventueel kan je zelf de tekst daarvoor leveren zodat ze het alleen maar hoeven uit te printen.

In ieder geval succes, ik hoop dat je het geheugenkaartje terug krijgt.

Groetjes, Dutchfog.

• Dimitraki

Hallo Wouter,

Hier een tip, waar je nu niets meer aan hebt voor deze SD-kaart, maar wellicht voor een volgende vakantie:

Schrijf je naar, adres en telefoonnummer duidelijk op een stuk papier. Maak hier een foto van en bewaar deze foto als eerste foto op je SD-kaart.

Mocht je je camera kwijt raken en er is een eerlijke vinder, dan kan hij de camera en/of de SD-kaart naar je opsturen.

Groeten,

Dimitraki

• DutchFog

Goede tip Dimitraki.

Groetjes, Dutchfog