Hallo allemaal,
Heeft er iemand nog leuke foto's van zijn/haar vakantie op Kreta van dit jaar?
Ik ga pas in November en begin heimwee te krijgen ;-P
Groetjes,
Martine
Ja hoor Martine, bij deze heren in Chania vroeg ik de heren om cheese te zeggen
EN dat deden ze ook
Dit was in een ruimte waar een gehele huis was weggesloopt (ongelooflijk) tussen alle andere huizen in en in de toekomst zal dat wel weer tot een ,openlucht,, restaurant word!en verbouwd, zoals je daar zovelen zag,
Het is dan wel geen natuuropname, (alhoewel Of je nou een foto van een geit of een mens neemt…..) maar ik vond het wel leuk om te zien hoe ze daar aan het rommelen waren
en zo gaat die open plek er in de toekomst eruit zien.
en dan deze in Chania:
********* Het wachten is op……..***********
In alle vroegte op het strand van Kolimbari tot helios opkomt…
……..en daar is ie dan…
…….strandbedjes wachten op de zonaanbidders
………waterfietsen wachten op de actievelingen
…….Koetsier en paard wachten op toeristen voor een ritje door de prachtige oude stad Chania in The Wonderful West.
…….konijn wacht om in stoofpot voor stifado te verdwijnen
………..heerlijke verse vis die wacht op het spetterende moment dat ie weer mag zwemmen in de beste olijfolie van Kreta.
…..poesje wacht op visje
………Griekse slofjes wachten op kindervoetjes
……kleurige puimsteentjes wachten op eeltplekjes van de Samariakloof wandelaars
……wiebelstoeltjes die stonden te wachten zodat ik er 'n sfeerplaatje van kon maken
……….nog meer wiebelstoeltjes die opgestapelt staan te wachten tot dat hele Griekse familie's op zondagmiddag in het aardige dorp Stylos komen eten en het grootste plezier hebben met elkaar en samen genieten van spijs en drank
…………gedekte tafeltjes die wachten op de ontbijtgasten
En voor alle mensen die wachten tot hun vakantie daar is……
Geniet van de vakantie voorpret.
En voor later…….. fijne vakantie gewenst op het prachtige eiland Kreta!
Groetjes,
Gerry
Je onderste foto Wilma is de Aartsbisschoppelijke kerk van de stad Chania met een rijk interieur ‘Panagia Trimartyri’ aan het eind van het ‘'leerstraatje’' sla je rechtaf de Odos Halidon in,de belangrijkste straat van de oude stad die direct naar de haven loopt. Rechts ligt meteen deze kerk waarvan op foto een detail.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?