Aftellen... en nog...

• Monique Talsma

….4,5 week. Kan niet wachten. Vele vrienden hebben de vakantie er al op zitten, maar wij mogen nu aftellen. En dat doen we maar al te graag haha.

12 september richting HER voor de eerste keer. Vanaf Groningen, lekker 2 weken naar Agia Pelagia, we zijn erg benieuwd.

Groetjes Monique

• Jos (Cretaboy)

Hoi Monique,

Je zal er geen spijt van krijgen, kom al 17 jaar in dat plaatsje. Wij vertrekken 19 september weer voor 14 dagen. Welke accomodatie zitten jullie ?

• Monique Talsma

Zitten in hotel Seaside, hebben er onwijs veel in in. Willen lekker rustig zitten. Hebben 2 weken een auto, dus zijn mobiel. 's Middags ergens een strandje pakken, marktje etc, lekker lunchen aan een strand, zalig wat een vooruitzicht.

Groetjes Monique

• Lieke

Voor ons iets meer dan 2 1/2 week. 1 september vertrekken we heerlijk 29 dagen naar Rapaniana.

Tot nu toe houden we het vol om ieder jaar een week langer te gaan. Lekker genieten van de heerlijke warmte mensen, landschap, taal, eten en……. te veel om op te noemen. Iedereen die nog gaat kaló taxidi kai kali diamoni!!!

Xairetismous Lieke

• van dinter

hallo ja heerlyk he wy gaan 29 aug ben nu al in de wolken vooral als ik hier naar het weer kyk rethimnon ergomaste hi hi

• Andre

pfffffffff 29 augustus gaan we weg en komen 12 september weer terug in Groningen….. Als je in de vertrekhal staat te zwaaien Monique zwaai ik wel even terug ;-)

• Jos (Cretaboy)

He Monique als je tijd over hebt moet je niet vergeten ‘s avonds een keertje wat te gaan eten bij IRINI aan de hoofdstraat in het dorp vlak bij het strand.Bij een bezoek aan Agia Pelagia mag je dit echt niet vergeten !! Misschien een optie om ’s middags eerst lekker te gaan zonnen op het strand en daarna wat te eten.En even een tip…..niet op zondag, dan is het strand overladen met Grieken.

Misschien komen we elkaar nog tegen bij Irini. Prettige vakantie

• Ella

Jos, lees ik dit goed?

Als het strand “overladen is” met Grieken moet je niet gaan..

Fijne vakantie Monique, geniet er van en veel voorbereidingsplezier!!

Gr Ella

• Monique Talsma

Ik zwaai wel even als je het vliegtuig uitkomt.

Veel plezier!

Groetjes Monique

• Jos (Cretaboy)

Yassou Ella, het is niet kwaad bedoeld hoor, maar op zondagmiddag is er op het strand weinig plaats meer om lekker te zonnen. Het parkeerterrein staat dan ook stampvol. Vroeger kon je de auto nog vlak bij het strand parkeren, nu ben je verplicht om je heilige koe (ivm slagboom) op dit terrein te plaatsen tegen betaling van € 2

De plaatselijke bevolking heeft op zondag vrij en gaan met het hele gezin naar het strand.