Gouves

• Dave

Hoi allemaal,

Ik heb een leuk hotel gevonden (denk ik) in een plaats called Gouves, ik heb info over gelezen, maar ja, ik zou graag jullie mening willen horen.

Groetjes,

Dave

• DutchFog

Hallo Dave,

Het zou makkelijker zijn als je verteld om welk hotel het gaat, kijk anders eens op deze site, misschien staan daar wat revieuws over het bewuste hotel.

Om te kijken of de locatie voldoet aan je verwachtingen kan je ook nog een kijkje nemen op Google earth.

De coördinaten van Gouves zijn 35° 19' 28“ NB - 25° 16' 38” OL.

Groetjes, Dutchfog

• Dave

Hoi Dutchfog,

het ging om de Aphrodite Beach Club (Hotel) ik heb wel wat gelezen maar ja 100 meter is soms 1km als je weet wat ik bedoel

groetjes DaveDutchFog schreef:

>

> Hallo Dave,

>

> Het zou makkelijker zijn als je verteld om welk hotel het

> gaat, kijk anders eens op deze site, misschien staan daar wat

> revieuws over het bewuste hotel.

> Om te kijken of de locatie voldoet aan je verwachtingen kan

> je ook nog een kijkje nemen op Google earth.

> De coördinaten van Gouves zijn 35° 19' 28“ NB - 25° 16' 38” OL.

>

> Groetjes, Dutchfog

• DutchFog

Hallo Dave,

Kijk maar eens even hier http://www.holidaycheck.nl/hotel-Vakantie+informatie_Hotel+Aphrodite+Beach+Club-hid_17086.html en klik dan rechtsboven op de kaart voor de geografische ligging, succes.

Groetjes, Dutchfog

• Dave

Cheers D,

komt niet zo goed uit, had ook net gelezen dat eigenaar heel agressieve was..geef niet ga gewon verder zoeken.

Groetjes DaveDutchFog schreef:

>

> Hallo Dave,

>

> Kijk maar eens even hier

> http://www.holidaycheck.nl/hotel-Vakantie+informatie_Hotel+Aphrodite+Beach+Club-hid_17086.html en klik dan rechtsboven op de kaart voor de geografische ligging, succes.

>

> Groetjes, Dutchfog

• anna

Hallo Dave,

Ik zit net ook op vantiereiswijzer te kijken en dit hotel komt inderdaad niet zo geweldig uit de bus. Er is ook maar één beoordeling van dit jaar en geen één van vorig jaar, dat geeft toch ook wel een beetje te denken. Voor die prijs zijn er toch wel leukere hotels te vinden. Lijkt me toch ook wel prettig om in een iets levendiger omgeving te zitten.

Groetjes

Anna

• Dave

Hoi Anna,

Ben met je eens, ben al dagen bezig, ik heb platte keyboard vingers gekregen van al het zoeken mar we gaan gewone door, bedankt voor je reactie.

Groetjes, Dave

• DutchFog

Hallo Dave,

Wat zoek je voor hotel?

All-inclusieve of anders?

In een grotere plaats of niet?

Dichtbij het strand?

Winkels en restaurants in de buurt?

Zelf ga ik altijd naar Orion in Adelianos Kambos (staat vaak te boek als Rethymnon maar ligt er 6 Km vandaan naar het oosten).

Het is een goed drie/vier sterren hotel vlak bij het strand met all-inclusieve.

Kijk hier maar eens http://www.holidaycheck.nl/hotel-Vakantie+informatie_Hotel+Orion-hid_35650.html

In sept ben ik er weer voor de tweede keer dit jaar.

Groetjes, Dutchfog

• jenny

Hallo Dave,

Ja, het valt inderdaad niet mee om een keuze te maken. Op een gegeven moment gewoon de knoop doorhakken en een keuze maken. Als je eenmaal een leuk appartement op het oog hebt en de recensies goed zijn, moet je er maar van uit gaan dat het klopt. In ieder geval veel plezier met de voorpret!!!

Jenny

• zixty

Hey

Ik ben in juni naar Gouves geweest Villa Maria

Vond helemaal top lekker rustig en als je een auto heb kun je alle kanten op.

Genoeg restaurantjes

Have fun!!!