Appartementen Star Beach Village

• DaVE

Hoi Ger,

Je hebt gelijk, maar ik slaap heel slecht +- 4 uur per nacht, maak niets uit is genoek voor mij, maar niet als de kamer bloed heet is. Daarom ac nodig. Maar ja volgens Wilma is het in september niet nodig. Bedankt voor je reactie.

Groetjes,

Dave

• DaVE

Hoi Wilma,

Ik bedoelde vanaf 1 niet 10 september

Groetjes,

Dave

Wilma schreef:

>

> Dave, tegen die tijd heb je geen airco meer nodig , de ergste

> hitte is dan wel voorbij (dan wordt je tenminste ook niet

> verkouden)

• gerrari

Maar DaVe even meerekenen, je vertrekt 1 sept. voor 10 dagen en de airco werkt tot 15 sept. Geen vuiltje aan de lucht toch.

• Dave

Hoi Gerrari (mooi name)

Dan niet nee, wij kan weg wanneer wij willen, als ik iets mooi vind maar er zit een bepaalde datum dan doe ik dat, snap ie Ben nieuw eve bezig bij Arke heb al een paar mooi app/hotels gezien. We weten misschien gaat het mij toch lukken.

Groetjes,

Dave

gerrari schreef:

>

> Maar DaVe even meerekenen, je vertrekt 1 sept. voor 10 dagen

> en de airco werkt tot 15 sept. Geen vuiltje aan de lucht toch.

• gerrari

Wat je ook besluit, een prettige vakantie en laat na terugkomst even weten hoe Kreta je bevallen is.

• Dave

Zal ik zekker doen……gerrari schreef:

>

> Wat je ook besluit, een prettige vakantie en laat na

> terugkomst even weten hoe Kreta je bevallen is.

• rm

Wij hebben vorig jaar in Ida Village 1 & 2 gezeten in Chersonissos. Rustig complex, heerlijke airco en op loopafstand (2 min.) van Starbeach strand (je hebt er geen last van) en op loopafstand van het centrum.

• lies

Wanneer gaan jullie Anna?

• tineke

Starbeach is herrie!! maar dat wist je inmiddels al. Kom net terug, wij zaten tussen chersonosis en Stalis. lekker rustig, centraal voor leuke autoridjes. Dichtbij de herrie als je er wel even wil rondlopen, dichtbij mooie zandstranden net buiten malia. Wat ook erg mooi is: Achios Nicolaos.