Leuk huisje Angelica maar (mijn mening) is je bent te duur in het voor en na seizoen er is dan zoveel te huur wat groter en beter is.
Wij komen al bijna 16 jaar in Stalis (tussen Chersonissos en Malia in) en het bevalt ons hier heel erg goed. Kleinschalig, ontzettend aardige eigenaren en heel erg betaalbaar. Je zit direct aan het strand en in het centrum:
http://www.everyoneweb.com/georgeapt/
(website is net in de maak door mijn dochter, dus nog niet af)
Hallo Angelica,
Heb het berichtje van je man wel gelezen en het ziet er heel erg mooi uit. Wij zijn echter op zoek naar een appartement dat iets “levendiger” is. Het lijkt ons ook leuk om in een gezellig dorpje te zitten met wat leuke terrasjes en restaurantjes.
Het “Kretahuisje” lijkt ons iets te stil en afgelegen. In ieder geval bedankt.
Groetjes Jenny
Hallo Lies,
Wat toevallig!! Wij zitten nu al dagen op internet te kijken. Natuurlijk hebben we ook al lang gekeken op vakantiereiswijzer en zoover, maar het is toch altijd moeilijk een keuze te maken. We hadden een lijstje gemaakt en één van de favorieten was toch wel Marino's Beach!! Nu hebben we ook besloten voor dit appartement te kiezen. We zijn van plan dit weekend te gaan boeken, alleen gaan we nu iets later vertrekken ivm het werk van mijn man. We willen nu vertrekken op 3 oktober. Volgens de berichten is het weer dan ook nog goed op Kreta. We hoeven niet meer van die bloedhitte te hebben en misschien ondernemen we dan ook iets meer. We zijn al een keer naar Kos geweest en een keer naar Rhodos.
Dit leek ons ook wel een leuk eiland, dus dit jaar naar Kreta! Misschien komen we elkaar wel tegen in het hotel (kan haast niet missen). Wij hebben er in ieder geval héél veel zin in.
Groetjes
Jenny
hoi Jenny, het maakt verder niks uit hoor, maar Sissi is niet afgelegen hoor. Sissi heeft een stuk of 20 tot 30 restaurants en barretjes, waarvan de meeste direct aan zee/boulevard. Ook heeft het alle winkels die je nodig hebt, incl bank en pin etc.
Het ligt zeker niet afgelegen. Malia ligt op 6 km en is ook dichtbij.
Maar als je echt drukte wil zoals in Chersonissos, ja dan is Sissi niet geschikt.
Maar Sissi zelf heeft alles wat je in de vakantie nodig hebt.
Gr. en succes met zoeken.
Angelicajenny schreef:
>
> Hallo Angelica,
>
> Heb het berichtje van je man wel gelezen en het ziet er heel
> erg mooi uit. Wij zijn echter op zoek naar een appartement
> dat iets “levendiger” is. Het lijkt ons ook leuk om in een
> gezellig dorpje te zitten met wat leuke terrasjes en
> restaurantjes.
> Het “Kretahuisje” lijkt ons iets te stil en afgelegen. In
> ieder geval bedankt.
>
> Groetjes Jenny
Hallo Jenny,
Wij zijn dit jaar voor het eerst naar Kreta geweest en hebben gezeten in het zeer knusse appertementhotel Vecchio in het oude centrum van Rethymnon.
Het is niet luxe maar wel degelijk en schoon, en ligt zeer rustig in het oude Venitiaanse centrum, vol met leuke winkelstraatjes en vlak bij de oude haven en het fort. Als je het appartement verlaat en 2x rechts gaat kom je bij de beroemde fonteinen van Rethymnon.
Wij hebben het geboekt via Arke-reizen. De eigenaar is zeer aardig en zeer behulpzaam als je een auto wil huren of een excursie wil maken.
Veel plezier alvast:
Mick en Wietske
Hallo Angelicia, Ik heb de site van jullie huisje 1x bekeken en vond het erg mooi!
mischien niet groot maar wel erg smaakvol en netjes!
Vandaag wilde ik het weer bekijken maar kreeg het niet geopend!Ik wilde het aan kennissen laten zien.
(alles kan ik openen, behalve jullie huisje)
Is die site nu uit de ether? jammer
Het is toch www.kretahuisje.nl
Dit was het antwoord:
Bedoelde je misschien: kretahuisje nl
Er zijn geen resultaten voor www.kretahuisje.nl.
Zoektips:
* Zorg ervoor dat de woorden goed gespeld zijn.
* Probeer het eens met de trefwoorden in een andere volgorde of met synoniemen.
* Probeer het eens met minder specifieke trefwoorden.
* Maak je zoekopdrachten zo precies mogelijk.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?