Wie weet er een leuk app./hotel op Kreta?

• jenny

Hallo,

Mijn man en ik zijn van plan om in de tweede helft van september naar Kreta te gaan en zijn op zoek naar een leuk appartement of hotel bij voorkeur in of vlakbij een leuk plaatsje en vlakbij het strand. Het hoeft geen grootschalige accomodatie te zijn, maar wel gezellig en schoon. Wie kan ons helpen?

Jenny

• Harry

Er zijn vele mogelijkheden: Neckermann, Jiba, Arke, De Jong Intra, Eliza was here, etc.

Gelukkig geef je wat specificaties en mag ik je verwijzen naar:

www.Chania-Holidays.net

Het andere Kreta: net even buiten de toeristische centra, geheel conform je wens.

• DutchFog

Zelf kom ik al jaren in Orion Hotel in Adelianos Kambos, ongeveer 6Km ten oosten van Rethymnon.

Het strand is ongeveer 2 minuten lopen (4 minuten slenteren), openbaar vervoer (bus ongeveer elk half uur) stopt voor de deur.

• Wilma

Ga naar Bueno (Motakis village)n Platanes:)

Prachtige Strand 1min. lopen–Gezellig dorpje (waar ca 25 restaurants zijn 1min lopen.Je wordt daar helemaal in de watten gelegd!!

Neem er ook een ontbijt bij, helemaal geweldig!!

• Max

of kijk eens op onze site, mag ik hier helaas niet melden (in tegenstelling tot anderen) maar klik maar de info achter mijn naam en je komt er ook !

Max

• Andre

En zo kunnen er nog wel 100 reacties komen. :-) gelukkig zijn er honderden leuke app/hotels op kreta. Ik zou zeggen kijk op alle sites en maak een keuze uit het ruime assortiment. Kijk ook nog even bij http://www.vakantiereiswijzer.nl/ als je wat hebt gevonden kun je kijken wat de reacties van gasten zijn die er geweest zijn. Succes.

Gr Andre

• wies van dinter

hallo ik wil je best een telefoon sturen het is van een pension in rethimnon ik zelf ben er nooit geweest maar hun dochter werkte in ons hotel het moet er best aardig zyn dus hoor het wel groetjes wies

• connie

hier ga ik altijd naar toe. ligt in zuid-oost kreta. geweldig.

http://www.geocities.com/~minico/crete2000/makrigialos.htm

• jaap van houten

Hoi Jenny. Wij verhuren zelf een app. in Sissi. Rustig en op 40 m. van zee. Je kunt gerust mailen voor info!

Groetjes Jaap

• angelica

Beste Jenny,

Mijn man Jaap heeft geprobeerd een berichtje te plaatsen, maar we twijfelen of dat wel goed aangekomen is. Vandaar nog een keer.

We hebben een huisje gekocht in Sissi, een klein authentiek dorpje met uitzicht op zee. Het is afgelopen zomer helemaal opgeknapt en we mogen wel zeggen dat het een schitterend plekje geworden is! We mogen geen reclame maken, maar we hebben wel een site, daar kun je veel foto's zien en info lezen. De site begint met www en eindigt met nl. Daar tussen in komt ‘kretahuisje’ en dan kom je er wel.

We zijn benieuwd naar je reactie.

Zelf zijn we heel trots dat ons dit gelukt is. We zijn er 6 jaar mee bezig geweest en sinds 26 juni officieel eigenaar.

Tot laters,

groetjes van Jaap en Angelica van Houten uit Montfoort (NL)jenny schreef:

>

> Hallo,

>

> Mijn man en ik zijn van plan om in de tweede helft van

> september naar Kreta te gaan en zijn op zoek naar een leuk

> appartement of hotel bij voorkeur in of vlakbij een leuk

> plaatsje en vlakbij het strand. Het hoeft geen grootschalige

> accomodatie te zijn, maar wel gezellig en schoon. Wie kan ons

> helpen?

>