Blauw...

• GvE

Kreta……dan hoor, lees je vaak in een noemer: helder azuurblauwwater van de zee, stralende zon en strakblauwe lucht….

Toen ik vanmiddag in m'n tuintje zat waande ik mij even op dát Kreta toen ik naar de hemel keek….de zon was nadrukkelijk aanwezig en ook die strakblauwe lucht….ik misten alleen de azuurblauwe zee.

……….nee wij hadden vandaag niet te klagen over het weer.

Ik besteeg in gedachten de treden van het Moni Hrissoskalitissos in The wonderful West en toen ik boven kwam….zag ik die zelfde prachtig blauwe hemel en wél die blauwezee….

Mis dit klooster met haar adembenemende ligging niet als je aan de westkust bent!

• DutchFog

Nog ongeveer 6 weekjes en dan kan ik daar weer. :-D

• DutchFog

Nog ongeveer 6 weekjes en dan ben ik daar weer. :D

• Andre

Ga je in het kwadraat? ;-)

nog precies 5 weken voor mij

• DutchFog

Was maar waar, in de eerste reactie had ik een schrijffoutje die mag de MOD. verwijderen.

Jammer dat je je eigen berichten niet kan bewerken.

Ik ga 11 sept. weer naar Adelianos Kambos (6 Km ten oosten van Rethymnon), maar op 1 sept. eerst een weekje Berlijn.

• Wil

• Leo en sonja

Dit is het mooie triopetra.

• jerichrome

Jaaahh, nog even wachten, 3 oktober vertrekken

• Leo en Sonja

Kommosbeach is ook een heerlijk strand als je toch van blauw houd.

• Harry

Over blauw gesproken……

Georgioupolis.

Mooi startpunt (verblijfplaats) om zowel The wonderful west alsook de Apokoronas te gaan verkennen.

Ook het “achterland” van Georgioupolis is bijzonder interessant: weg van het toerisme en op weg naar het “andere Kreta ”.