topografische kaarten Kreta

• DutchFog

Hallo Allemaal,

Is er iemand die mij kan vertellen waar ik een topografische kaarten van Kreta zou kunnen kopen met een schaal van 1:25.000 of 1:50.000

Het gaat mij op dit moment met name om het prefectuur Rethymnon.

Groetjes, Dutchfog

• Andre

Kijk hier even iets beters kon ik zo snel niet vinden;

http://www.snp.nl/ProductGroups/Invariant/BooksAndMaps/BooksAndMapsForm.aspx?worldPartId=15&countryId=118&categoryCode=DIST

http://www.dezwerver.nl/kaarten/wegenkaarten/europa/griekenland/kreta/

gr Andre

• DutchFog

Hallo Andre,

De kaarten van Kreta op die websites zijn allemaal 1:100.000 of groter, in ieder geval bedankt voor de moeite.

Groetjes, Dutchfog

• Berry

Het is verboden om zulke kaarten te hebben. Alleen het leger heeft ze.

• DutchFog

Hallo Berry,

Geldt dat voor heel Griekenland of alleen voor Kreta?

Ik heb namelijk wel van sommige delen van Kreta en de rest van Griekenland kaarten gezien met een schaal van 1:50.000

• Xander

Ik heb ze vandaag nog in het rek zien liggen met een schaal van 1:25.000 hier in het dorp (op Kreta dus).

Lijkt me dus een beetje onzin dat die kaarten alleen voor het leger zijn bestemd.

• DutchFog

Hallo Xander,

In welk dorp was dat en weet je toevallig wie de uitgever is van die kaarten, dan kan ik eventueel op het net even verder zoeken, alvast bedankt.

Groetjes, Dutchfog

• Xander

ik ben vandaag niet in het dorp (Georgioupolis) geweest, maar ik zal voor je kijken wanneer ik er weer ben,

• DutchFog

Alvast bedank Xander, dat is noog eens goed nieuws.

11 sept. ben ik weer op Kreta dus ik heb nog een paar weken de tijd.

Groetjes Dutchfog.

• Xander

Ik heb even gekeken in het dorp. Achterop de kaarten 1:25.000 staat de volgende url: www.mountains.gr

Helaas een site waar je niet al teveel aan hebt omdat er vrijwel niets op staat, en wat er al staat is in het Grieks.

Ik zal het voor je in de gaten houden. Als ik nog meer kaarten tegenkom zal ik de url in dit topic doorgeven.