Hallo, wij gaan eind augustus naar Agia Galini.
Nu heb ik op sommige sites gezien dat het daar soms behoorlijk
kan waaien…… wat moet ik me daar bij voorstellen? zandhappen overdag en 's avonds een vestje aan? Of valt het allemaal wel mee?
Hoi Frans, op Kreta waait het altijd! Het is een eiland dus heb je rondom de zee = wind:-)
Zandhappen gebeurt alleen als de Kadaffi wind er is. Eind Augustus is het nog zó warm dat je eigenlijk geen trui of vest nodig hebt maar voor de zekerheid neem ik het wel mee.
Wist je trouwens dat de Kretenzers nu zitten te puffen met een temperatuur van bijna 40 graden?
Een hele fijne vakantie op Kriti en de prachtige plaats Agia Galini in het zuiden.
Groet Helga
Hallo Helga
Niet te zwaar overdrijven hoor hier in Analipsi aan de oostkust is het maar 36 graden, en wat die wiind betreft die is alleen maar welkom zeker in augustus en zoals nu de afgelopen dagen want nu was het bijna windstil aan de kust hier is het nog vol te houden maar ga het binnenland maar eens in.
Maar mij hoor je absoluut niet klagen hoor
fijne dag verder Kees
Help me even:
Ik rijd van noord naar zuid door de Kostifou en voel de wind in m'n gezicht: uit 't zuiden dus.
Ik rijd van noord naar zuid door de Kourtaliatikou en krijg ook de wind van voren (letterlijk)
In beide gevallen dus een wind uit het zuiden.
Heb dat nu 6 keer meegemaakt: nog geen noordenwind gevoeld…….
Wie het weet, mag het zeggen !!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?