Slechte ervaring met werk

• Andre

zet ze dan maar alvast klaar Kees ;-) tot september

gr Andre

• Gradus

Klinkt niet verkeerd. Zal wel december worden dat ik opduik.

• K&A

maakt niet uit zijn we ook 4 dagen per week enige uren open en het is koud dus hebben e de raki nog harder nodig

Fijne avond verder Kees

• Wim

Ach,slechte ervaringen met hostesses heb ik eigenlijk niet.Alleen met touroperaters

die een meisje volkomen onvoorbereid op een lokatie inzetten.Helaas kwam mijn vrouw in het ziekenhuis terecht en het enige wat het kind had te melden was wenst uw vrouw het beste van mij.Na verloop van tijd had ik haar chef aan de telefoon met duizend excuses en de vraag of ze iets voor ons kon doen.Dat vond ik dus wel erg geslaagd na 13 dagen.Het kan ook anders,ik heb in het ziekenhuis meegemaakt dat er 2hostessen waren bij Engelse mensen die goed Grieks spraken en hun met de papier troep hielpen.Gelukkig heb ik ondersteuning gehad van het A.N.W.B.steunpunt uit Athene,anders waren we echt aan de goden over geleverd geweest.Wim.

• Carola

Inderdaad mensen zijn daar gewend hard te werken…Ze hebben namelijk maar een seizoen om voor het gehele jaar te verdienen. In de winter is er niet veel werk.

Ik heb 2 seizoenen gewerkt daar en kom zelf al 18 jaar met vakantie in Griekenland, maar ik werd altijd goed betaald. Een seizoen boven gemiddelde en dan nog alle fooi, en je bent niks voor je appartement kwijt (200 in de maand ongeveer voor een super groot appartement met zwembad), dus makkelijk rondkomen. Had nog geld over…en dat komt niet vaak voor haha.

Het andere seizoen hielp ik vrienden mee in de fotozaak en werd volgens Nederlands tarief betaald…dus dat w s natuurlijk ideaal. Ik hoefde ook niet zo veel uren te werken en ik had wederom een super realxed appartement met ned. tv, wasmachine, etc. Op het terras werkte je echt 10-12 uur per dag. Ach dan gaat de tijd snel en als het gezellig is dat schilt veel. Ook werd ik altijd goed behandeld…..gewoon zeggen waar het op staat dat doen zij ook en je niet laten intimideren. En er is werk zat, dus als het je niet zint dan ga je gewoon. Kijk wel uit hoe je weggaat, want grieken roddelen graag ;-), maar als dit terecht is en je dit op een goede manier afsluit dan kan je zo ergens anders beginnen.

groetjes Carola

• kreta.startpagina.nl

Goh Nicolette,

Ga je nou op vakantie naar Lanzarote of ga je werken op Kreta?

http://lanzarote.prikpagina.nl/read.php?f=1494&i=2247&t=2247&v=t

Jammer dat jouw spam-actie ook hier weer mensen tijd en energie kost….

webmaster