platanes

• bart

Goede morgen allemaal, heeft iemand informatie over de plaats platanes zo jah dan hoor ik dat graag. en kent iemand appatamenten complex marino beache.

wij gaan van 28 juli tot 11 augustus er heen, wie gaat ook in deze tijd ik hoor het wel

groetejs bart

• mireille

Hoi Bart,

Wat leuk dat je naar Platanes gaat en ja ik ken ook marino beach! Ik kom er al 4 jaar en ken ook de zoon van de eigenaar van marino beach.

Wat wil je allemaal weten? Ik hoor het wel!

Groetjes, Mireille

• bart

WAT JE ER ALLEMAAL KUN T DOEN, OF HET ER ECHT ZO UIT ZIET ALS OIP DE PLAATSJES, WAAR JE LKKR KUNT ETEN, OF ER LEUKE DINGEN IN DE BUURT ZIJN VERTEL MAAR WAT JE KWIJT WIL.

• mireille

Hoi Bart,

Ik weet niet welke plaatjes je gezien hebt, maar over het algemeen klopt het wel! In het plaatsje zelf is er niet veel te doen.. je kunt er met een treintje door het dorpje heen rijden. Maar je kunt met de bus of met de taxi zo naar Rethymnon en daar is ontzettend veel te zien in deze mooie oude stad en je kunt er van alles doen. Je kunt eigenlijk overal heerlijk eten…gewoon even opletten waar het druk is en daar is het zeker weten goed!Wij zelf gaan altijd graag eten bij het restaurant vergina taverna. Er zijn er 2 van en de eerste zit vlak naast het appertementen complex ze zitten naast de juwelier en je herkent het aan de groote boom die er staat en de 2e zit even verderop aan de overkant naast de Supermarket.Je kunt het herkennen aan de muurtjes en de boog waar je onderdoor loopt als je naar binnen gaat! Er is nu ook een Duik club gekomen in het plaatsje, maar die heb ik zelf nog niet gezien. Marino Beach heeft sinds vorig jaar nog een stuk terras er aan gekregen bij het strand waar je heerlijk kunt genieten van het uitzicht en ook van het eten! Ik hoop dat je er een fijne vakantie zult hebben en ik wens je veel plezier!

• lies

Hallo

Wij willen morgen gaan boeken naar Marino's Beach

Hoe krijgen we een kamer met dat mooie (zee) uitzicht en niet naar die muur waar men op Zoover dikwijls over klaagt??

Verder lezen we v.n. positive reacties

We hebben er zin in .

gr. lies

• bart

Hai lies

Ik heb het aangegeven ij de boeking dat ik liever uitzicht heb, en niet tegen de muur aan wil kijken. maar jah je weet het nooit natuurlijk daar. maar leuk dat jullie ook gaan en wanneer willen julie dan gaan, ik heerlijk volgende maandag voor twee wekenlies schreef:

>

> Hallo

> Wij willen morgen gaan boeken naar Marino's Beach

> Hoe krijgen we een kamer met dat mooie (zee) uitzicht en niet

> naar die muur waar men op Zoover dikwijls over klaagt??

> Verder lezen we v.n. positive reacties

> We hebben er zin in .

> gr. lies

• lies

Wij willen 24 sept. gaan voor 2 weken.

Dan ga jij vast als verkenner en horen we het misschien nog wel allemaal.

Veel pleziier hoor!

gr. lies

• DutchFog

Van 11 t/m 29 sept. zit ik in het plaatsje ernaast “Adelianos Kambos”.

Vanuit Platanes is het ongeveer 5 Km naar Rethymnon.

Buskaartje enkele reis kost iets van €1,20 deze moet je van tevoren kopen in een van de winkeltjes, met de taxi kost het ongeveer 6 a 7 euro.

Je hebt van die treintjes (die over de weg rijden) die onder andere naar het klooster van Arkadi gaan, kan ik je aanbevelen.

Op de donderochtend is er in Rethymnon markt bij de haven.

Verder heb je de Fortezza, dat is een oud Venetiaans fort in Rethymnon.

Groetjes, Dutchfog.

• Berry

Hey Bart

wij gaan over 2 weken naar Platanes, en verblijven ook in Marino Beach.

Goed bevallen?

Groet Berry