werken in Kreta

• marianthi

Hoi allemaal! Was een vaste prikker maar ben met mijn dochter een bedrijfje begonnen.Dat nam zeker in het begin enorm veel tijd in beslag.

Er is weer rust en routine en ik heb weer meer tijd om me te gaan concentreren op Kreta.

We hebben opvang voor kinderen met autisme en Tourette.

Volgend jaar gaan we vakanties organiseren naar Kreta voor gezinnen met deze kinderen.En voor mensen met andere beperkingen.

Dat betekent lange zomers in Kreta.En geweldig leuk werk!

Ik lees het forum zorgvuldig , alle goede tips, leuke restaurants,gastvrije en mooie plekjes.

De keren dat ik eerder naar Kreta op vakantie ben geweest hebik me ook laten leiden door ervaringen van mensen op het prikbord.

Heb daardoor hele mooie plekjes gezien in het district Chania , een heerlijk visrestaurant leren kennen enz.

En dat zoek ik nu weer ….ook voor de kinderen en hun ouders.

Dus dat is goed lezen , leuke verhalen maar ook teleurstellingen lees ik met belangstelling.

• Wilma

Hallo Marianthi, Welkom terug op dit prikbord!! :)

Ik (mischien wel wij) miste je al een aardig tijdje! vooral om je heerlijke eerlijke nuchtere antwoorden over van alles!

Heel veel succes met je nieuwe onderneming!! En ik hoop dat je heel veel bruikbare sugestie's vanaf dit prikbord mag plukken!

Groetjes Wilma

• Monique Talsma

Heel veel succes met je onderneming, heb je een acco gekocht of hoe ga je dat doen? Vindt het erg ondernemend, super.

Zonnige groet van een ander eiland,

Monique

• GvE

marianthi op de eerste plaats leuk je weer te lezen op dit prikbord.

Waar ik vorige jaar enorm kon genieten van je lange uiteenzettingen over van alles en nog wat….over Kreta

Ook stelde ik het zeer op reis dat ik een kijkje mocht nemen in jullie vakantie album waar ik een gezellige familie zag die er samen optijd voor gingen zitten om te genieten van alle heerlijkheden die Kreta te bieden heeft.

Als ik het goed begrijp bieden jullie nou ook al opvang aan kinderen die bekend zijn met autisme.

Zelf heb ik uit mijn omgeving geen ervaring met ASS .

Maar weet wel dat net als alle mensen ook mensen met autismespectrumstoornissen uniek zijn en een bondgekleurd gezelschap vormen.

Het lijkt me een enorme uitdaging om voor deze kinderen en hun ouders een goed georganiseerde en onbezorgde vakantie te gaan regelen.

Maar met jullie ervaring moet dat zeker gaan lukken….en ik wens jullie daarbij ook alle succes toe!!

M.v.g.

Gerry

• Arthur

Marian ook van ons veel geluk en succes op Kriti.

Danka en Arthur

• marianthi

dank jullie wel voor de leuke reacties!

• Mabries

Marianthi,

Geweldig initiatief van je! Zijn je plannen al ergens op een website te lezen? Ik ken nl. een gezin die ik een dergelijke vakantie zeer zou gunnen. Ze zien echter zeer op tegen een vliegreis met hun kinderen. Ik zou graag je plannen en uitwerking hiervan willen/kunnen volgen, vandaar mijn vraag of je al iets van een website hebt hierover.

Met vr. gr.

Mabries

• annette

zoek je nog mensen die je kunnen helpen van de zomer?

Ik werk namelijk op een SBO school en zoek iets leuks voor in de zomermaanden.

groetjes annette

• Max

Beste mensen,

Zij die info zoeken over wat Marianthi op dit moment doet en wat haar plannen zijn op Kreta, kijk maar eens op haar site: www.logeerhuissammie.nl

Daar staat ook een link m.b.t haar plannen op Kreta.

Max Dullaart